اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه‌نویسی VBA در اکسل - Excel VBA Coding
مسیر آموزشی

آموزش برنامه‌نویسی VBA در اکسل - Excel VBA Coding

1,289,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 1,289,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :22 نظر4.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مهدی شمشیری4.2
  • زمان:10 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اصطلاح VBA مخفف عبارت Visual Basic for Applications است. به‌طورکلی می‌توان گفت VBA زبان برنامه‌نویسی ویژوال بیسیک مخصوص برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هاست. این زبان به نرم‌افزار اکسل و اکسس اضافه شده و قابلیت‌های زیادی را به این نرم‌افزار اضافه کرده است. برای این که از قابلیت‌های اکسل به‌صورت کامل استفاده کنیم باید روی زبان برنامه‌نویسی VBA تسلط پیدا کنیم. تفاوت یک کاربرد مبتدی اکسل با یک کاربرد حرفه ای اکسل در یادگیری برنامه نویسی VBA است. در این دوره آموزشی به صورت کامل و تخصصی به برنامه نویسی vba پرداخته شده است و این آموزش صفر تا صد برنامه نویسی vba را شامل می شود. معرفی دوره آموزش برنامه‌نویسی VBA در اکسل - Excel VBA Coding این دوره آموزشی به‌صورت کامل و جامع به بحث کدنویسی VBA  می‌پردازد. ما در این دوره از ابتدا به سراغ تنظیمات محیط vbe می‌رویم و مشکل تایپ زبان فارسی را در این محیط برطرف می‌کنیم. در ادامه به کدهای مربوط به ویرایش سلول‌ها (Cells)، شیت‌ها (worksheets) و ورک بوک‌ها (workbooks) می‌پردازیم. در ادامه به تعریف متغیر و اشیا می‌پردازیم و با انواع متغیر در برنامه‌نویسی vba آشنا می‌شویم. در این آموزش ما سه روش مهم برای انتخاب سلول و محدوده سلول‌ها کار می‌کنیم. این سه دستور شامل: range, cells و براکت است. برای تکمیل آموزش به سراغ ساختار شرطی if و Case Select مثال‌هایی را حل می‌کنیم. در کنار ساختار شرطی ما به حلقه‌ها (loop) نیاز داریم و با 4 حلقه مهم برنامه‌نویسی vba آشنا می‌شویم. حلقه‌های for next ، for each ، do while/until loop با مثال‌های کاربردی تدریس شده‌اند. در ادامه آموزش برنامه‌نویسی به سراغ آرایه‌ها (array) می‌رویم و به‌صورت کامل آرایه‌ها را با ذکر مثال توضیح می‌دهیم. یکی از مهم‌ترین بخش‌های آموزش طراحی رابط کاربری با یوزرفرم(userform) است با استفاده از یوزرفرم ها می‌توانیم یک فرمی را به وجود آوریم تا کاربر بجای استفاده از کدهای پیچیده با یک فرم بسیار ساده کارکرده و دیتاهای وارد می‌کند و پردازش داده انجام شده و نتیجه داده‌ها را مشاهده می‌کنند. در انتهای آموزش به سراغ خطایابی با کدهای on error resume next, on error goto 0, on error goto errorhandler کار می‌کنیم و مثال مهمی رو با هم حل کرده و این آموزش را جمع‌بندی می‌کنیم. هدف از برگزاری دوره آموزش برنامه‌نویسی VBA در اکسل - Excel VBA Coding نرم‌افزار اکسل یکی از مهم‌ترین نرم‌افزارهای پردازش داده و دیتا است. با تسلط روی این نرم‌افزار فرصت‌های شغلی زیادی برای افراد به وجود می‌آید. نرم‌افزار اکسل در بسیاری از مشاغل به کمک ما می‌آید و تحلیل دیتاها را برای همه آسان می‌کند. برای استفاده بهتر از این نرم‌افزار نیاز است که در زمینه برنامه‌نویسی اکسل نیز آموزش‌های لازم را به دست بیاورید. این دوره برنامه‌نویسی در اکسل را به‌صورت صفر تا صد به شما آموزش می‌دهد تا بتوانید از تمام ابزارهای اکسل نهایت استفاده را ببرید. دوره آموزش برنامه‌نویسی VBA در اکسل - Excel VBA Coding برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره بدون هیچ محدودیتی برای تمام افراد و مشاغل مناسب است.
دوره آموزش برنامه‌نویسی VBA در اکسل - Excel VBA Coding دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی شمشیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,289,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه‌نویسی VBA در اکسل - Excel VBA Coding را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی