اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار رایگان مسیر شغلی هوش مصنوعی و AI
مسیر آموزشی

وبینار رایگان مسیر شغلی هوش مصنوعی و AI

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:ندا خاندل0
  • زمان:1 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دنیای جذاب و شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در این وبینار به چالش کشیده خواهد شد. در این وبینار که در پلتفرم اسکای‌روم برگزار شده‌است، دکتر ندا خاندل به صورت مختصر در رابطه با مسیر شغلی و دنیای حرفه‌ای هوش مصنوعی که امروزه یکی از بحث برانگیزترین و پر درآمدترین مشاغل به حساب می‌آید، صحبت می‌کنند و به سوالات شما پاسخ داده می‌شود. هدف این برنامه آشنا کردن دانشجویان با مسیر شغلی و حرفه‌ای هوش مصنوعی است تا بتوانند با شناخت بیشتری قدم در این راه بگذارند و این مسیر شغلی را انتخاب کنند.   ما در مکتب‌خونه برای شما عزیزان مسیر یادگیری این حرفه را نیز طراحی کرده‌ایم. با کلیک برروی لینک زیر می توانید دوره‌هایی که برای دستیابی به این مسیر شغلی برایتان مفید است را مشاهده نمایید.مسیر یادگیری هوش مصنوعی
دوره وبینار رایگان مسیر شغلی هوش مصنوعی و AI دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط ندا خاندل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار رایگان مسیر شغلی هوش مصنوعی و AI را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی