اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان هلندی برای مبتدیان
مسیر آموزشی

آموزش زبان هلندی برای مبتدیان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر4.7
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Alain de Raymond0
  • زمان:2 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آیا مایل به یادگیری زبان هلندی هستیدو کلاس ها چالش برانگیز هستند؟ آیا ترجیح می‌دهید زبان را به صورت آنلاین یاد بگیرید؟ دوره مناسبی انتخاب کرده‌ایید. این دوره برای مبتدیان است. بنابراین نیازی به دانش قبلی نیست. شما می‌خواهید زبان هلندی پایه را یاد بگیرید. ما همه چیز را از صفر خواهیم دید: تلفظ  زبان هلندی و دستور زبان پایه برای زبان آموز مبتدی. تمام جنبه‌های زبان هلندی پایه را فراخواهید گرفت. این دروس افعال هلندی، چگونگی شکل دادن به عبارات، سوالات، کلمات برای جابجایی، واژگان هلندی مانند نوشیدنی، و بسیاری از موضوعات دیگر را پوشش می‌دهند.  شما با فرهنگ هلندی آشنا خواهید شد. این زبان ساده‌ترین زبانی نیست که می‌توانید یاد بگیرید. بنابراین یک سوال خوب این است که چگونه آن را یاد بگیرید؟ پاسخ: به طور کامل تمام کلمات جدید خود را به زبان هلندی  یاد خواهید گرفت. سطح دوره A۱ تا A۲ است. لهجه بلژیکی به نام Flemish، که در هلند درک می‌شود، استفاده شده است  پس شما هم Flemish را یاد خواهید گرفت.
دوره آموزش زبان هلندی برای مبتدیان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Alain de Raymond مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان هلندی برای مبتدیان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی