اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول تولید محتوای پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش اصول تولید محتوای پیشرفته

769,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 769,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر2.3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:باسط رستمی0
  • زمان:3 ساعت و 57 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آپدیت‌های گوگل، افزایش رقابت، توسعه مدل‌های مختلف محتوایی به دگرگونی تولید محتوا کمک کرد، محتوا در سال‌های آتی چیزی فراتر از ترجمه متن و استفاده از منابع فارسی ساده است، نگاه عمیق‌تر به محتوا و فرایند تولید محتوا نیازمند درک عمیق‌تر از سئو، مارکتینگ و محتوا است. در این مسیر کارشناسان تولید محتوا به‌مثابه فرماندهان محتوا می‌توانند از کلمات، عبارت و استانداردهای تولید محتوا برای خلق بهترین نتایج استفاده کنند.  مهارت تولید محتوای متنی همانند سایر مهارت‌های دیجیتال مارکتینگ نیاز به توسعه مهارت‌ها، به‌روز بودن و ایجاد تمایز از طریق یادگیری دارد.  دوره تولید اصول تولید محتوای پیشرفته با همین نگرش طراحی شده است، می‌خواهد چیزی فراتر از اصول ابتدایی تولید محتوا را آموزش دهد.  به مواردی می‌پردازد که در توسعه مهارت‌های کارشناسان تولید محتوا ضروری است و با درک مطالب دوره و اجرای آن علاوه بر توسعه مهارت‌های سخت، مهارت‌های نرم نیز توسعه و رشد پیدا می‌کنند.  در این دوره با تمرکز بر مهارت‌های مکمل، ظریف‌کاری‌های محتوای حرفه‌ای به اصولی اشاره می‌شود که محتواهای حرفه‌ای و رنک یک گوگل دارند و رعایت آن‌ها مرز میان موفقیت و شکست یک محتوا است.
دوره آموزش اصول تولید محتوای پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط باسط رستمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 769,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول تولید محتوای پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی