اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت محصول کالاهای تند مصرف (FMCG)
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت محصول کالاهای تند مصرف (FMCG)

1,559,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 1,559,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مدیر محصول در شرکت‌های تولیدکننده کالاهای تند گردش مصرفی (FMCG) با مدیر محصول شرکت‌های اینترنتی تفاوت‌های زیادی دارد. با وجود اینکه اولین بار مدیر محصول در سال 1931 در شرکت P&G به بیزینس وارد شد، اما اکنون، عموماً در خصوص مدیر محصول شرکت‌های استارت آپی دوره های مختلف برگزار می‌شود. در این دوره به صورت تخصصی فقط در خصوص مدیر محصول در FMCG صحبت می‌شود. هدف از برگزاری دوره "مدیریت محصول FMCG" چیست؟ هدف از برگزاری دوره در این است علاقه‌مندان به مدیریت محصول در صنعت FMCG، بتوانند خود را برای حداکثر کردن فروش، سودآوری و سهم بازار، و «هر کاری را که باید انجام شود»، آماده باشند. آن‌ها باید بتوانند در استراتژی واقعا خوب و الهام بخش باشند و تصویر بلند مدت را درک کنند. در عین حال، باید در اجرا و ایجاد اتفاقات نیز تبحر داشته باشند. این کار با تعیین چشم انداز برای محصول شروع می شود. مدیر محصول باید در مورد بازار خود، مشتری خود و مشکلی که مشتری سعی در حل آن دارد تحقیق کند. آن‌ها باید حجم عظیمی از اطلاعات را جذب کنند. آن‌ها باید همه اطلاعات را با استراتژی و  خلاقیت ترکیب کنند تا یک چشم‌انداز برای محصول خود تعریف کنند. مدیریت محصول چسبی است که همه عملکردها و نقش‌های مختلف را در شرکتی که به زبان‌های مختلف صحبت می‌کند، در کنار هم نگه می‌دارد. یک محصول بدون آن چسبی که آن تیم‌ها را کنار هم نگه می‌دارد موفق نخواهد بود. مدیر محصول می‌بایست نیازهای مصرف‌کنندگان را شناسایی کند، ضعف و قوت سازمان خود را بشناسد و باید بتواند با طراحی صحیح آمیخته بازاریابی و اجرای آن در زنجیره ارزش، پاسخی بهتر به نیازهای مصرف‌کنندگان بدهد. این دوره برای چه کسانی مناسب هست؟ این دوره، بر اساس روش‌های اجرایی شرکت‌های بزرگی مثل P&G و دنون و یونیلور در دنیا و شرکت کاله در ایران طراحی شده است. برای افرادی که تمایل دارند در زنجیره ارزش شرکت‌های FMCG نقش موثری ایفا کنند، بسیار مفید است. اگر می‌خواهید بعنوان مدیر محصول کار کنید، یا دانش‌ و توانمندیتان را بعنوان مدیر محصول افزایش دهید، این دوره به شما کمک می‌کند.
دوره آموزش مدیریت محصول کالاهای تند مصرف (FMCG) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 58 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد جواد شکری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,559,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت محصول کالاهای تند مصرف (FMCG) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی