اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تعمیرات مادربرد تلفن همراه برای مبتدیان
مسیر آموزشی

آموزش تعمیرات مادربرد تلفن همراه برای مبتدیان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :5 نظر3.6
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:ISMAIL OD Academy0
  • زمان:1 ساعت و 17 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تعمیرات تلفن همراه، تعمیر مادربرد، مبانی تعمیرات تلفن همراه، تعمیر آیفون، آی تی را در اینجا بیاموزید.در این آموزش تشخیص و عیب یابی و تعمیر تلفن‌های همراه و نحوه بررسی IC ها را بیاموزید و با نحوه تست و بررسی اجزای گوشی هوشمند با استفاده از مولتی متر و موارد دیگر آشنا شوید. همچنین نکات و ترفندهای زیادی را یاد خواهید گرفت که شما را در سخت افزار حرفه‌ای می کند و درک عمیقی از تعمیر مادربرد تلفن همراه خواهید داشت.  این دوره برای چه کسانی مناسب است هر کسی که می خواهد در تعمیر تلفن همراه مسلط شود.
دوره آموزش تعمیرات مادربرد تلفن همراه برای مبتدیان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط ISMAIL OD Academy مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تعمیرات مادربرد تلفن همراه برای مبتدیان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی