اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع نرم‌افزار پاورپوینت 2021 - PowerPoint
مسیر آموزشی

آموزش جامع نرم‌افزار پاورپوینت 2021 - PowerPoint

709,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 709,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :14 نظر4.9
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مهدی شمشیری4.2
  • زمان:8 ساعت و 27 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پاورپوینت یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای مایکروسافت است که در زمینه‌های مختلف و در جایگاه‌های مختلف مورداستفاده کاربران قرار گرفته است. از دانش‌آموزان گرفته تا دانشجویان می‌توانند از این نرم‌افزار برای تولید محتوا، ارائه درسی و تدریس استفاده کنند. این نرم‌افزار به‌صورت تخصصی می‌تواند به شما کمک کند تا فایل‌هایی مانند کاتالوگ، بروشور، انیمیشن، فایل‌های تبلیغاتی، فایل‌های کمک‌آموزشی، ارائه درسی و تدریس را با آن تهیه و تنظیم کنید. نرم‌افزار پاورپوینت یک نرم‌افزار بسیار راحت و پول‌ساز است.   معرفی دوره آموزش جامع نرم‌افزار پاورپوینت 2021 - PowerPoint در این دوره آموزشی تمام قسمت‌های پاورپوینت را به‌صورت کامل یاد می‌گیرید و در کارهای خود از پاورپوینت استفاده خواهید کرد. وقت آن رسیده است که اسلایدهای بسیار حرفه‌ای و زیبا را با طراحی‌های گرافیکی مختلف ایجاد کنید و در تولید محتوا و ارائه درسی و تدریس از این اسلایدها استفاده کنید. نرم‌افزار پاورپوینت قابلیت‌های مختلف دیگری مانند ضبط از صفحه اسلایدها، متحرک‌سازی، زوم‌های حرفه‌ای و... دارد و در این دوره تمام این قسمت‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت. به‌صورت کلی در این دوره تمام قسمت‌های پاورپوینت تدریس شده و بعد از گذراندن این دوره شما به روی ابزارهای پاورپوینت تسلط پیدا خواهید کرد. در این دوره به طراحی عکس‌ها و تصاویر حرفه‌ای برای استوری اینستاگرام و پست‌های اینستاگرام نیز اشاره شده است. در این دوره با استفاده است اسلاید مستر در پاورپوینت می‌توانید اسلایدهای خود را شخصی‌سازی کنید و قسمت اسلاید مستر به‌صورت کامل تدریس شده است.   هدف از برگزاری دوره آموزش جامع نرم‌افزار پاورپوینت 2021 - PowerPoint هدف ما از برگزاری این دوره تسلط دانشجویان روی ابزارهای نرم‌افزار پاورپوینت است. در این آموزش ما به دنبال آموزش ابزارهای پاورپوینت برای طراحی اسلایدهای حرفه‌ای و زیبا برای تولید محتوا و ارائه مناسب درسی و تدریس است.   دوره آموزش جامع نرم‌افزار پاورپوینت 2021 - PowerPoint برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره بدون محدودیت سنی و بدون توجه به رشته تحصیلی برای تمام افراد که توانایی کار با کامپیوتر را دارند پیشنهاد می‌شود. این دوره بدون پیش‌نیاز نرم‌افزار پاورپوینت را به شما آموزش می‌دهد.
دوره آموزش جامع نرم‌افزار پاورپوینت 2021 - PowerPoint دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی شمشیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 709,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع نرم‌افزار پاورپوینت 2021 - PowerPoint را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی