اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش روانشناسی معامله‌گری
مسیر آموزشی

آموزش روانشناسی معامله‌گری

769,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 769,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر4.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:امین رفیعی0
  • زمان:3 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تا به حال برایتان اتفاق افتاده است ... یک دارایی را پیش از آن که به هدف قیمتی خود برسد به دلیل ترس از دست دادن سود فورا با سود اندک بفروشید و خارج شوید!بدون تحلیل و  بی مهابا و صرفا با تفکر به پول‌دار شدن، سریعا وارد یک معامله شوید و بلافاصله پشیمان و متضرر شوید!به قوانین استراتژی خود پایبند نباشید و مدام خود را برای این موضوع سرزنش کنید!به دلیل کنترل نکردن حس ترس، یک موقعیت معاملاتی ایده آل را از دست بدهید! معامله‌ای که در سود زیادی رفته است به دلیل حس طمع خارج نشوید تا در نهایت در ضرر فرو رود. اگر هر کدام از موارد بالا برایتان اتفاق افتاده است نشان می‌دهد که شما هنوز روان شناسی‌ معامله‌گری را یاد نگرفته‌اید و احساسات خود را نمی‌توانید کنترل کنید. روانشناسی معامله‌گری بیانگر وضعیت ذهنی افراد است که به موفقیت یا شکست آن‌ها در بازار کمک می‌کند.به کمک روانشناسی معامله‌گری ، جنبه‌های مختلفی از شخصیت و رفتارهای یک فرد که منجر به تصمیمات و اقدامات آن می‌شود را بررسی می‌کنیم.اهمیت روانشناسی معامله‌گر به قدری است که حتی اگر شما بهترین استراتژی معاملاتی جهان را هم داشته باشید ولی حس ترس، طمع، و در مجموع، احساسات خود را کنترل و ذهن خود را منظم و متمرکز نکنید نمی‌توانید سود مستمر و پایدار داشته باشید و درآخر متضرر خواهید شد. هدف از این دوره،  آشنایی افراد با مباحث مختلف روان شناسی معامله‌گری و کنترل احساسات در حین انجام معامله به صورت کابردی است.
دوره آموزش روانشناسی معامله‌گری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امین رفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 769,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روانشناسی معامله‌گری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی