اطلاعات دوره
مفاهیم اولیه بازار سرمایه
مسیر آموزشی

مفاهیم اولیه بازار سرمایه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره به بررسی مفاهیم و معامله‌گری در بورس می‌پردازیم. وارد‌شدن به بازار بورس از راه‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن، سرمایه بدون استفاده خود را افزایش دهید. بهتر است بدانید که دو دسته افراد در بازار بورس وجود دارند که یکی از آن‌ها افراد معامله‌گر و دیگری سرمایه‌گذار هستند. معامله‌گری در بورس از دسته فعالیت‌های مهمی است که در این عرصه توسط افراد معامله‌گر صورت می‌گیرد. این افراد خرید را با هدف آگاهی از نوسانات قیمت در بازار بورس انجام می‌دهند. این روش در بازار بورس یکی از مهم‌ترین روش‌هایی است که اگر به‌صورت حرفه‌ای انجام شود، موفقیت‌های زیادی را به همراه دارد. معامله‌ گری در بورس با روش‌های زیادی صورت می‌گیرد که باید آن‌ها را فرا بگیرید.  روش‌های معامله‌گری در بورس عبارتند از: 1-شناخت کلی 2-آشنایی با سهم‌ها و گروه‌های مستعد رشد 3-مشورت کردن مداوم با افراد فعال و حرفه‌ای در بازار بورس 4-مطالعه تحلیل‌های بنیادی و تکنیکی 5- مطالعه دیدگاه‌های فعالین تجربی در بازار 6- شناخت نظرات غالب بازار 7-داشتن نقدینگی 8-حرکت مطابق روند 9-پدیده صف 10-قدرت پیش‌بینی حداقل یک هفته‌ای 11- خرید پلکانی 12-محاسبات دقیق کارمزد کارگزاری 13-فروش پلکانی معامله‌‌گری در بورس دارای راه‌های زیادی است که باید با آرامش زیادی انجام شود و به دنبال یادگیری آن‌ها بروید. فرد معامله‌گر باید از مواردی که آرامش او را برهم می‌زند، دوری کند زیرا داشتن این معیار بسیار اهمیت دارد و باید در این راه بدانید که بازار همیشه در یک شرایط خاص نیست و دائم در حال تغییر است و این شما هستید که باید شرایط خود را با شرایط روز بازار یکسان و هماهنگ کنید
دوره مفاهیم اولیه بازار سرمایه دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 56 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط جمعی از اساتید Tradimo مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مفاهیم اولیه بازار سرمایه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی