اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی
مسیر آموزشی

تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی

2,869,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 2,869,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

صورت‌های مالی گزارش‌هایی از نحوه عملکردهای مالی و عملیاتی شرکت‌هاست که در بازه‌های زمانی متفاوتی تهیه می‌شوند. از مهم‌ترین صورت‌های مالی می‌توان به صورت سود و زیان به تاریخ پایان دوره، صورت سود و زیان جامع به تاریخ پایان دوره، صورت وضعیت مالی به تاریخ پایان دوره و.... اشاره کرد. مهارت تجزیه و تحلیل صورتهای مالی برای خواندن، مقایسه و تفسیر اطلاعات مالی برای بررسی وضعیت عملکرد، تعیین سلامت و ثبات یک واحد تجاری بسیار مهم است که در این دوره به بررسی آن‌ها پرداخته می‌شود. هدف از برگزاری دوره چیست؟ برای خرید سهام‌های شرکت‌های بورسی و یا فروش کالای قسطی به یک شرکت یا همکاری با یک شرکت، تحلیل و شناخت صورت‌های مالی آن بسیار موثر می‌تواند باشد. شما با تحلیل صورت‌های مالی می‌توانید آن‌ شرکت‌را بشناسید، روند فعالیت‌های مالی آن‌را بررسی کنید و تا حدودی برآوردی نسبت به آینده آن شرکت‌ها پیدا کنید . هدف از این دوره، یادگیری تحلیل و تجزیه صورت‌های مالی با تمرکز بر افزایش توانمندی سطح تصمیم‌گیری و پیش‌بینی است. دوره برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره با ترکیب مطالعات دانشگاهی و تجربیات کاری مدرس این دوره به گونه‌ای طراحی شده است که نه تنها برای تمام فعالان حوزه بورسی بلکه برای تمامی افراد فعال در حوزه‌های کسب‌ و کار و کارآفرینان کاربردی است. برای شرکت در دوره چه پیش‌نیازهایی لازم است؟ برای بهره‌مندی کامل از این دوره، آشنایی با صورت‌های مالی نیاز است.
دوره تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 44 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد یوسف امین داور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 2,869,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی