اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه‌نویسی مقدماتی Rust
مسیر آموزشی

آموزش برنامه‌نویسی مقدماتی Rust

289,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 289,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره با برنامه‌نویسی به زبان Rust آشنا می‌شویم. زبانی جدید همراه با کارایی بسیار بالا. زبانی برای برنامه‌نویسی دسکتاپ، وب و حتی برنامه‌نویسی Embedded. در دوره آموزش برنامه‌نویسی مقدماتی Rust چه می آموزیم؟  چگونگی نصب Rust را می‌آموزیم.  مفاهیم پایه‌ای برنامه‌نویسی مثل متغیرها، توابع و... را شرح می‌دهیم.  با شرط‌ها و حلقه‌ها آشنا می‌شویم.  مالکیت در Rust را مفصل بررسی می‌کنیم.  با استفاده از struct به داده‌ها ساختار می‌دهیم.  enum را بررسی می‌کنیم و با Option جلو بسیاری از خطاها را می‌گیریم.  با Collectionها داده‌هایی با مقدار نامشخص را ذخیره می‌کنیم.  با Generic کدهایی می‌نویسیم که با انواع داده کار کنند.  با traitها رفتار مشابه برای ساختارها تعریف می‌کنیم.  به بررسی دقیق lifetime در زبان Rust می‌پردازیم.  و در آخر با استفاده از ماژول‌ها کدهای خود را دسته‌بندی می‌کنیم.
دوره آموزش برنامه‌نویسی مقدماتی Rust دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط کوروش کاکایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 289,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه‌نویسی مقدماتی Rust را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی