اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان هوش مصنوعی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان هوش مصنوعی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هوش مصنوعی توسط ماشین‌ها ظهور پیدا می‌کند و در مقابل هوش طبیعی نمایش می‌یابد افراد باور دارند که هوش مصنوعی عملکردهای شناختی را از روی ذهن انسان‌ها تقلید می‌کند همچون یادگیری و حل مسئله با این حال این تعریف توسط محققان اصلی در زمینه AI رد شده‌ است. هوش مصنوعی کاربردهای متنوعی دارد. تعدادی از مهم‌ترین کاربردهای هوش مصنوعی شامل استفاده در وسایل نقلیه مثل پهپادها و اتومبیل‌های خودران، تشخیص‌های پزشکی، خلق آثار هنری، اثبات قضیه‌های ریاضی، انجام بازی‌های فکری، تعیین هویت تصاویر(تشخیص چهره) و صداها، ذخیره انرژی، جستجوگرهای اینترنتی، تهیه قراردادها و پیش‌بینی آرای قضایی و غیره می‌شوند.   هوش مصنوعی چگونه مورد استفاده قرار می‌گیرد؟ Narrow AI یا هوش مصنوعی ضعیف Artificial General Intelligence یا هوش مصنوعی عمومی   آموزش رایگان هوش مصنوعی مناسب چه‌کسانی است؟ این دوره مناسب مهندسین کامپیوتر و برنامه نویسی و همه علاقه‌مندان در این حوزه هست   دوره طی چند جلسه و در کدام دانشگاه ضبط شده‌است؟ این دوره طی 25 جلسه و در دانشگاه شریف ضبط شده‌است
دوره آموزش رایگان هوش مصنوعی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدحسین رهبان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان هوش مصنوعی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی