اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش PostgreSQL: کوئری‌های پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش PostgreSQL: کوئری‌های پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Adam Wilbert0
  • زمان:2 ساعت و 56 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره، متخصص پایگاه داده Adam Wilbert تعدادی از تکنیک های کوئری نویسی پیشرفته را معرفی می کند تا با استفاده از آن داده خود را بهتر درک کنید. تحلیل های آماری به درک شکل و اندازه کل مجموعه داده نیاز دارد و بینش های عمیق تر را از طریق جمع آوری داده در یک گروه برای بدست آوردن معیار هایی کاربردی کسب خواهید کرد. نحوه ایجاد گروه های ساده و اعمال محاسبات تجمیع را بررسی خواهید کرد، سپس توابع پنجره ای را که زیرگروه هایی برای تحلیلی جزئی تر ایجاد می کنند را بررسی خواهید کرد. مدرس دوره آمار مبتنی بر داده مرتب شده در گروه هایی مانند مقدار متوسط، چارک اول و سوم یک مجموعه داده، فراوانترین مقدار و سایر موارد را توضیح خواهد داد. همچنین رتبه بندی، مجموعه های ساختگی، توابع کاملا شبیه و عبارات شرطی را توضیح خواهد داد تا امکان دستکاری بیشتر مجموعه های نتایج کوئری وجود داشته باشد. در نهایت با تعدادی از تکنیک های اضافی کوئری نویسی نتیجه گیری می کند که در حل مشکلات متداول می توانند بسیار سودمند باشند.
دوره آموزش PostgreSQL: کوئری‌های پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Adam Wilbert مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش PostgreSQL: کوئری‌های پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی