اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فشرده نرم‌افزار AutoHotkey
مسیر آموزشی

آموزش فشرده نرم‌افزار AutoHotkey

389,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 389,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:نوید ترابی0
  • زمان:3 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

 چرا کار با AutoHotkey را یاد بگیریم؟  امروزه نوشتن ربات‌ها یا برنامه‌هایی که عملیات مختلفی را به‌صورت خودکار انجام دهند در پلتفرم‌های مختلف بسیار متداول است، در کار با کامپیوتر در سیستم‌عامل ویندوز هم می‌توان با استفاده از نرم‌افزار AutoHotkey به‌راحتی برنامه‌ها یا ربات‌هایی بنویسید که در شرایط خاصی به‌صورت خودکار عملیاتی را انجام دهند، برخی خطاهای انسانی را اصلاح کنند یا به بعضی برنامه‌های شما قابلیت‌هایی اضافه کنند، کلیدهای میان‌بر جدید برای ویندوز و برنامه‌های خود تعریف کنید یا کاربردشان را تغییر دهید یا خیلی قابلیت‌های ساده یا پیچیده دیگر را به‌راحتی در اختیار داشته باشید. با استفاده از AutoHotkey می‌توانید با خودکارسازی بسیاری عملیات و جلوگیری از انجام دستی بسیاری از کارهای تکراری در زمان خود صرفه‌جویی کنید و بازده کاری خود را به‌مراتب بالاتر ببرید.    کاربرد AutoHotkey چیست؟  همان‌طور که از نام این نرم‌افزار مشخص است کاربرد اصلی آن تعریف و تغییر کلیدهای میان‌بر ویندوز و خودکارسازی عملیات است، می‌تواند بجای شما با ماوس و کیبورد کار کند و این عملیات را به‌گونه‌ای شبیه‌سازی کند که انگار شما پشت کامپیوتر نشسته‌اید و آن کارها را خودتان انجام می‌دهید. از AutoHotkey هم در کاربردهای تفننی مثل نوشتن ربات برای بازی‌ها استفاده می‌شود هم در کارهای معمول یا جدی در هنگام کار با ویندوز، می‌تواند از طرف شما ایمیل بفرستد، بجای شما متنی را تایپ کند، فایلی در زمان خاصی دانلود کند یا هر وظیفه دیگری که برایش تعریف کردید در شرایط از قبل مشخص شده انجام دهد. کاربردهای AutoHotkey می‌تواند خیلی ساده یا خیلی پیچیده باشد، مثلاً ممکن است استفاده یک فرد از این نرم‌افزار صرفاً در حد تصحیح یک‌سری کلمات از قبل تعریف شده و اصلاح خطاهای تایپی باشد، فرد دیگری از آن برای نوشتن ربات در بازی‌ها استفاده کند و فرد دیگری برای انجام یک پروسه پیچیده نرم‌افزاری شامل پردازش تصویر و ارتباط با اینترنت و کار بر روی فایل‌ها باشد.    این دوره مناسب چه کسانی است و چه پیش‌نیازهایی لازم دارد؟  این دوره برای تمام کسانی که روزانه با کامپیوتر و سیستم‌عامل ویندوز سروکار دارند می‌تواند مناسب باشد. اگرچه کار با این نرم‌افزار نیاز به مقداری توانایی برنامه‌نویسی دارد؛ اما ازآنجاکه مخاطب هدف این نرم‌افزار عموم کاربران ویندوز بوده‌اند کار با آن به‌گونه‌ای است که یادگیری و استفاده از آن به‌راحتی برای همه افراد ممکن است و برای بسیاری کاربردها به برنامه‌نویسی‌های پیچیده‌ای نیاز نیست.  در این دوره آموزشی نرم‌افزار AutoHotkey به‌صورت فشرده و سریع آموزش‌داده‌شده است و سعی شده از پرداختن به جزئیاتی که باعث سردرگمی افراد می‌شود خودداری شود، بااین‌حال روش آموزش و استفاده از راهنمای نرم‌افزار به‌گونه‌ای در طول دوره گفته شده که حتی برای استفاده از سایر قابلیت‌های پیشرفته‌تر نیز شما می‌توانید با استفاده از راهنمای برنامه و دانشی که در طول دوره فراگرفته‌اید نیاز خود را برآورده کنید.
دوره آموزش فشرده نرم‌افزار AutoHotkey دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط نوید ترابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 389,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فشرده نرم‌افزار AutoHotkey را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی