اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کامل ثبت اختراع و ایده‌پردازی
مسیر آموزشی

آموزش کامل ثبت اختراع و ایده‌پردازی

709,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 709,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش ایده پردازی و ثبت اختراع، یک دوره آموزشی جامع برای کسانی است که قصد دارند ایده‌ی خود را به یک اختراع تبدیل کنند. در این دوره، شرکت کنندگان با مفاهیم اساسی ایده‌پردازی و پیدا کردن یک ایده ناب و نحوه‌ی تبدیل ایده به یک اختراع آشنا می‌شوند. همچنین، فرآیند ثبت اختراع در ایران و سایر کشور ها و حقوق مالکیت فکری نیز در این دوره به طور کامل بررسی می‌شوند (به همراه مثال های عملی صنایع مختلف).   دوره آموزش کامل ایده پردازی و ثبت اختراع مناسب چه کسانی است؟ این دوره برای همه کسانی که علاقه‌مند به ایده پردازی و تبدیل ایده‌ی خود به یک اختراع هستند مناسب است. دانش آموزان، دانشجویان، اعضای هیئت علمی، صاحبین کسب و کار، استارتاپ ها و هر شخص دیگری که قصد تبدیل یک ایده را به اختراع دارد می تواند از این دوره استفاده کند. شرکت­‌کنندگان پس از گذراندن این دوره چه دستاوردی خواهند داشت؟ آشنایی با مهارت ها، روش های ایده پردازی و رسیدن به یک ایده ناب مهارت جستجوی ایده و اختراعات در بانک های داخلی و بین المللی اختراعات آشنایی با فرایند و مراحل ثبت اختراع داخلی و بین المللی ایجاد حساب کاربری برای ثبت اختراع خود نحوه نگارش یک اظهارنامه بی نقص نگارش حرفه ای مستندات یک اختراع ( ادعا نامه، شرح و توصیف، خلاصه و نقشه فنی) آشنایی با انواع ابلاغیه و نحوه پاسخ دهی به آنها پیدا کردن مرجع داوری مناسب و نحوه تعامل با آن توانایی رفع نقص پرونده در هر مرحله دریافت گواهینامه ثبت اختراع در صورت قبول شدن طرح توانایی اپلای برای ثبت اختراع بین المللی توانایی عضویت در سازمان جهانی مخترعین (IFIA)  و شرکت در جشنواره های بین المللی
دوره آموزش کامل ثبت اختراع و ایده‌پردازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مجتبی جعفری مشکول مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 709,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل ثبت اختراع و ایده‌پردازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی