اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت عملکرد کارکنان
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت عملکرد کارکنان

159,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 159,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :6 نظر4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Larry Bourgerie0
  • زمان:5 ساعت و 48 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

قدم بعدی  که مدیران افراد موفق پس از استخدام کارمندان خوب و مناسب برمی‌دارند، توسعه پتانسیل کامل کارکنانشان است. مدیریت عملکرد فرآیندی است که به مدیران کمک می‌کند تا به هدف خود دست یابند که بهترین‌ها را از کارکنان خود دریافت کنند. در دوره آموزش مدیریت عملکرد کارکنان، مهارت‌ها و فرآیندهای کلیدی مورد نیاز برای توسعه کارکنان برای دستیابی به اهداف بخش و سازمان را مورد بحث قرار خواهیم داد که این مهارت‌ها شامل تعیین انتظارات روشن، ارائه بازخورد مثبت و اصلاحی و ارائه یک ارزیابی عملکرد موثر خواهد بود.
دوره آموزش مدیریت عملکرد کارکنان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Larry Bourgerie مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 159,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت عملکرد کارکنان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی