اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدل‌سازی منبت برای طراحان داخلی با 3Ds Max
مسیر آموزشی

آموزش مدل‌سازی منبت برای طراحان داخلی با 3Ds Max

929,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 929,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:سجاد طاهری0
  • زمان:4 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دنیای امروزه تولید، طراحی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. زیرا علاوه بر معرفی ارزش‌های حاکم بر جامعه و زیبایی نگرش‌های اجتماعی، برنامه‌های تولید و عرضه را بر اساس نیازهای انسانی و همچنین روش‌های تولید فنی و اقتصادی تنظیم می‌نماید. روند کنونی طراحی در صنعت مبلمان و دکوراسیون تقریباً متوقف شده است و دلیل عمده آن فقدان یا کمبود شدید طراحان تخصصی در این مصنوعات پر مصرف اجتماع است. منبت یکی از هنرها و صنایع‌دستی است. در این هنر نقش‌ها به‌صورت نقش‌برجسته روی زمینه کار قرار می‌گیرند. روتر پیشرفته CNC ما را قادر می‌سازد تا قطعات را از چوب، پلاستیک، فوم و مواد بی‌شمار دیگر با اندازه‌های مختلف به طور مؤثر و دقیق برش، حفاری، حکاکی دوبعدی و حکاکی سه‌بعدی کنید. منبت‌کاری غالباً یا با شیوهٔ دستی انجام می‌شود یا با استفاده از دستگاه CNC. استفاده از دستگاه مزایایی نسبت به روش‌های سنتی دارد. یکی از این مزایا سرعت عمل و صرفه‌جویی در زمان است. مورد دیگر دقت بسیار بالای دستگاه است که قادر به پیاده‌سازی ریز کاری‌های نقوش و طرح‌های بسیار پیچیده را نیز دارد. مانند دیگر هنرهای دستی؛ تفاوت و گاهی برتری اصلی کارهای دستی هنری، منحصربه‌فرد بودن هر نسخهٔ دستی آن است. آموزش مدل‌سازی منبت برای طراحان داخلی با 3Ds Max شامل چه مواردی میشود؟ این مجموعه شامل آموزش مدل‌سازی منبت با 3Ds Max , ابزارها و تکنیک‌های مدل‌سازی منبت روی سطوح چوبی،  و … است. آموزش محیط Modify تا قالب‌گیری از مدل گل‌وبوته و ترسیم و تحلیل مثال و حل تمرینات عملی و به‌صورت اورجینال تألیف شد. آموزش مدل‌سازی منبت برای طراحان داخلی با 3Ds Max برای چه کسانی مناسب است؟ این آموزش‌ها برای طراحان دیزاین داخلی و طراحان کابینت و طراحان مبلمان و... مفید و قابل‌استفاده است.
دوره آموزش مدل‌سازی منبت برای طراحان داخلی با 3Ds Max دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سجاد طاهری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 929,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل‌سازی منبت برای طراحان داخلی با 3Ds Max را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی