اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تئوری رنگ‌ها برای طراحی داخلی به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش تئوری رنگ‌ها برای طراحی داخلی به زبان ساده

169,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 169,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :5 نظر4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Erikka Fogleman0
  • زمان:1 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

رنگ‌ها از عوامل بسیار مهم در ایجاد حالت روحی و هیجانات در فضای داخلی هستند و همواره برای طراحان داخلی، استفاده از رنگ‌ها چالش‌های خود را داشته است. تئوری رنگ‌ها به عنوان یک الگوی رنگی که بر پایه پژوهش و بررسی روابط میان رنگ‌ها و ویژگی‌های آن‌ها توسعه یافته است، باعث می‌شود که طراحان داخلی بتوانند از رنگ‌ها به نحو احسن استفاده کنند. در این دوره آموزش تئوری رنگ‌ها، اصول و مفاهیم تئوری رنگ‌ها در طراحی داخلی به تفصیل بررسی شده و نحوه استفاده از آن در طراحی فضاهای داخلی آموزش داده خواهد شد. دوره آموزش تئوری رنگ‌ها چیست؟ دوره آموزش تئوری رنگ‌ها بر مطالعه و درک رنگ و جنبه‌های مختلف آن از جمله اصول، روابط و تأثیرات روانی رنگ ها تمرکز دارد. تئوری رنگ حوزه‌ای در هنر و طراحی است که به بررسی نحوه تعامل رنگ ها، نحوه ترکیب آن‌ها برای ایجاد ترکیبات بصری دلپذیر و چگونگی انتقال احساسات، معنا و پیام می ‌ردازد. در دوره آموزش تئوری رنگ‌ها در طراحی داخلی چه چیزی آموزش داده می‌شود؟ در دوره آموزش تئوری رنگ‌ها موارد زیر پوشش داده خواهد شد: چرخ رنگ: درک سازماندهی رنگ‌ها در چرخه رنگ، از جمله رنگ‌های اولیه، ثانویه و سوم. هماهنگی رنگ: بررسی چگونگی ترکیب رنگ‌ها برای ایجاد جلوه‌های هماهنگ یا متضاد، مانند طرح های رنگی مکمل، مشابه و سه گانه. خواص رنگ: مطالعه خواص رنگ‌ها، از جمله رنگ (خود رنگ)، ارزش (روشنی یا تاریکی) و اشباع (شدت یا خلوص). اختلاط رنگ: یادگیری نحوه ترکیب رنگ‌ها برای ایجاد رنگ‌های جدید، هم در رسانه‌های هنری سنتی مانند رنگ و هم در قالب‌های دیجیتال. روانشناسی رنگ: بررسی این که چگونه رنگ‌های مختلف می‌توانند واکنش‌های عاطفی را برانگیزند و بر ادراک‌ها و رفتارها تأثیر بگذارند. معنای فرهنگی و نمادین: کشف اینکه چگونه رنگ‌ها می‌توانند اهمیت فرهنگی، تاریخی و نمادین داشته باشند که در جوامع و زمینه‌های مختلف متفاوت است. کاربرد در طراحی: درک نحوه استفاده از تئوری رنگ در زمینه‌های مختلف مانند طراحی گرافیک، طراحی داخلی، مد و موارد دیگر. تمرین‌های عملی: درگیر شدن در فعالیت‌های عملی، مانند ایجاد ترکیب رنگ، مطالعات رنگ و پروژه‌هایی که درک اصول رنگ را نشان می‌دهد. دوره آموزش تئوری رنگ ها برای چه کسانی مناسب است؟ دوره آموزشی تئوری رنگ برای افراد مختلف مناسب است، زیرا دانش و مهارت‌های ارزشمندی را ارائه می‌دهد که می‌تواند در زمینه‌های مختلف به کار رود. در اینجا چهار گروه از افرادی که می‌توانند از گذراندن دوره آموزشی تئوری رنگ بهره‌مند شوند آورده شده است: هنرمندان و طراحان طراحان گرافیک و وب طراحان داخلی حرفه‌ای‌های بازاریابی و برندسازی
دوره آموزش تئوری رنگ‌ها برای طراحی داخلی به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Erikka Fogleman مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 169,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تئوری رنگ‌ها برای طراحی داخلی به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی