اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
حل تمرین مبانی مهندسی برق 1
مسیر آموزشی

حل تمرین مبانی مهندسی برق 1

389,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 389,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با توجه به اینکه بیشتر رشته‌های مهندسی با یکدیگر در ارتباط هستند مانند رشته‌های مهندسی برق و مهندسی مکانیک و .....نیاز است سایر مهندسی‌ها آشنایی نسبی با دنیای برق داشته باشند، در برخی از رشته‌ها درس مبانی مهندسی برق 2 نیز بایستی گذارنده شود. در این دوره، که پس از دوره آموزش مبانی مهندسی برق 1 آماده شده‌است، به حل تمارین امتحانی برای تسلط بیشتر بر درس مبانی مهندسی برق پرداخته شده است. در آموزش حل تمرین مبانی مهندسی برق 1 چه مباحثی آموزش داده می شود؟ در این آموزش هدف حل تمرین و مسئله‌های مختلف برای یادگیری و مرور مباحث مبانی مهندسی برق 1 می‌باشد. این آموزش برای عزیزانی که درس مبانی مهندسی برق 1 را گذرانده و به دنبال مرجعی برای تمرین و مسئله می‌باشند بسیار مفید خواهد بود.
دوره حل تمرین مبانی مهندسی برق 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط حمیدرضا پیرجمادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 389,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره حل تمرین مبانی مهندسی برق 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی