اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع صفر تا صد معادلات دیفرانسیل
مسیر آموزشی

آموزش جامع صفر تا صد معادلات دیفرانسیل

1,679,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 1,679,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف این دوره گرفتن ورودی صفر مطلق و خروجی نمره ۲۰ در آزمون معادلات دیفرانسیل است. هیچ مبحثی حذف نشده، بنابراین نگران نباشید، چون تمام مطالب این درس در همین چهار فصل جمع آورد شده. این دوره از سوال اساسی که معادلات دیفرانسیل و هدف آن چیست شروع می‌شود، با انواع معادلات دیفرانسیل مرتبه اول، دوم و بالاتر آشنا خواهید شد و بر نحوه حل آن‌ها به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن مسلط می‌شوید. پس اگر دنبال کسب نمره کامل در درس معادلات دیفرانسیل در ۱۲ ساعت هستید، در این دوره می‌بینیمتون. این دوره با درسنامه‌های بسیار طبقه بندی شده است و شما در ابتدای هر فصل و حل مثال‌های بسیار زیاد به شعار معروف مهندس شاه ابراهیمی خواهید رسید: "جوری یادت میدم که که اگه بخوای هم نتونی یاد نگیری." این دوره برای چه کسانی مناسب می‌باشد؟ تمام دانشجویان رشته‌های فنی‌مهندسی و علوم پایه در تمام دانشگاه های ایران مانند: پیام نور، غیرانتفاعی،آزاد، دولتی و در نهایت دانشگاه های سطح یک مثل فردوسی، صنعتی اصفهان، علم و صنعت، بهشتی، خواجه نصیر، امیرکبیر، تهران و شریف مناسب است. چرا که مثال‌های هر مبحث از سوالات ساده و پایه شروع شده و به سوالات سخت سطح یک ختم می‌شود. ویژگی‌های متمایز کننده دوره چیست؟ صفر تا صد معادلات دیفرانسیل در 12 ساعت توضیح داده شده است و با توجه به درسنامه کاملا طبقه‌بندی‌شده، جامع و مختصر که خود به نوعی پارادوکس به حساب می‌آید، این دوره به تمامی نیازهای شما پاسخ می‌دهد. در این دوره، ۱۷۷ سوال گلچین شده و منتخب از تمام دانشگاه‌های ایران تنها در 12 ساعت (هر 4 دقیقه یک سوال) حل شده است. به همین دلیل، این دوره شما را از هر جزوه درسی، کتاب آموزشی، کمک آموزشی، کلاس درس حضوری و مجازی بی‌نیاز می‌کند. ضمنا، مطالب ارائه شده در دوره با شیوه‌ای جدید و با کیفیتی بسیار بالا، توسط یک مدرس بسیار پرانرژی با شیوه تدریس خاص (جاواهر) ارائه شده است.    
دوره آموزش جامع صفر تا صد معادلات دیفرانسیل دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط ابراهیم شاه ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,679,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع صفر تا صد معادلات دیفرانسیل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی