اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع فتوشاپ کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش جامع فتوشاپ کاربردی

829,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 829,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی اشجعی0
  • زمان:6 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فتوشاپ بهترین ابزار، برای بیان خلاقیت بصری شماست! دوره آموزش جامع فتوشاپ سریع و آسان به شما کمک میکند تا تسلط خوبی در قدرتمندترین نرم‌افزار ویرایش تصویر جهان به دست آورید. در این دوره از تمامی جنبه‌ها فتوشاپ را به ترتیبی که باید، یاد خواهید گرفت.  در ابتدا، با محیط فتوشاپ آشنا خواهید شد. کار با لایه‌ها را یاد می‌گیرید. در مرحله بعد شما یک عکس بی‌روح رو می‌گیرید و با روشنایی و کنتراست به آن روح می‌بخشید. خواهید دید که چطور تنظیم یک عکس را با استفاده از لایه‌های غیرمخرب تنظیم نور و رنگ یاهمانAdjustment Layer ها تنظیم کنید. سپس با یک پلاگین قدرتمند از فتوشاپ به نام Camera Raw آشنا می‌شوید. در مرحله بعد کار با ابزارهای Select را می‌آموزید و اینکه چطور قسمت‌هایی از تصویر را انتخاب کنید و در پروژه‌هایتان با هم ترکیب کنید. شما یاد می‌گیرید که چطور بعد از پردازش تصاویر، آنها را، نقاشی، روتوش و ویرایش کنید و در آخر هم نحوه کار با متن و ابزار تایپ را فرا خواهید گرفت. ما در این دوره کاملاً واضح و ساده صحبت می‌کنیم.شما باید ویدئوی هر قسمت را ببینید و با استفاده از فایل‌های تمرینی که برایتان قرار داده‌ام، آن را تمرین کنید و در نتیجه هر فصل را با موفقیت پشت سر خواهید گذاشت. چرا باوجوداینکه نسخه‌های جدیدتر فتوشاپ هم منتشر شده؛ ولی در این دوره نسخه 2020  آموزش داده می‌شود؟ در پاسخ باید بگوییم به‌این‌علت که فتوشاپ 2020 آخرین نسخه از فتوشاپ است که روی هر سیستمی، با مشخصات سخت افزاری ضعیف و چه قوی قابلیت نصب دارد. پس با 2020 آموزش ببینید و نسبت به سیستم خودتان، هر نسخه‌ای که مایلید را نصب کنید. فتوشاپ همیشه یکی از عجیب‌ترین و قدرتمندترین نرم‌افزارهای دنیا بوده که در هر زمینه‌ای از جمله طراحی گرافیک، طراحی وب، پیش از چاپ، موشن‌گرافیک، نقاشی، عکاسی و هر چیز دیگری می‌شود از آن استفاده کرد.  این نرم‌افزاری است که یادگیری‌اش برای هر آدمی لازم است. همچنین در مکتب خونه انواع دوره آموزش فتوشاپ به عنوان مکمل و پیش نیاز این دوره موجود است.
دوره آموزش جامع فتوشاپ کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی اشجعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 829,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع فتوشاپ کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی