اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت بازی شوتر (سه بعدی)
مسیر آموزشی

آموزش ساخت بازی شوتر (سه بعدی)

729,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 729,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره به یادگیری ساخت بازی شوتر سه بعدی با استفاده از Core Engine پرداخته می‌شود. این دوره به این صورت برنامه‌ریزی شده است که از مقدمات شروع می‌شود و به مباحث حرفه‌ای می‌پردازد. دوره بازی شوتر سه بعدی در دوبخش تدوین شده است؛ بخش اول شما با هنر بازی‌سازی آشنا خواهید شد. در بخش دوم این دوره با مباحث فنی و ایجاد بازی از صفر تا صد را  به صورت کامل فراخواهید گرفت. هدف از برگزاری آموزش ساخت بازی شوتر سه بعدی چیست؟ هدف از برگزاری این دوره ساخت بازی شوتر، آموزش کار با موتور قدرتمند Core Engine به صورت مرحله به مرحله از مباحث مقدماتی تا مباحث حرفه‌ای و پیشرفته است. شرکت در این دوره آموزشی به شما کمک خواهد کرد تا اولین بازی خود را به صورت کاملا حرفه‌ای بسازید. در کنار این موضوع متوجه خواهید شد که ساخت بازی با Core Engine از نظر زمان و هزینه چقدر کم‌تر از سایر موتورهای بازی‌سازی خواهد بود. دوره آموزش ساخت بازی شوتر (سه بعدی) برای چه کسانی مناسب است؟ هر کسی که به ساخت بازی علاقه‌مند است، می‌تواند در دوره شرکت کند. این دوره آموزشی به نحوی تدوین شده که تمام کسانی که در دوره شرکت می‌کنند به راحتی بتوانند دوره را به اتمام برسانند و یک بازی شوتر سه بعدی با گرافیک عالی و گیم پلی نفس‌گیر بسازند.  
دوره آموزش ساخت بازی شوتر (سه بعدی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط ایوب کمره‌ئی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 729,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت بازی شوتر (سه بعدی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی