اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نقشه‌کشی صنعتی - رسم فنی
مسیر آموزشی

آموزش نقشه‌کشی صنعتی - رسم فنی

659,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 659,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :13 نظر4.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مهدی شمشیری4.2
  • زمان:5 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نقشه‌ کشی یک دانش و هنر تاریخی بوده که از گذشته تا به امروز تغییرات زیادی را به خود دیده است. نقشه‌ کشی ترکیبی از علم هندسه، ریاضیات و مهندسی محسوب می‌شود که با استفاده از استانداردها به کمک طراحان صنعتی آمده است. صنایع مهمی مانند تراشکاری، قالب‌سازی و ریخته‌گری، برای تولید قطعات جدید و به‌روز، به نقشه‌های فنی دقیق نیاز دارند که این طراحی دقیق از جمله مهارت‌های مهندسان نقشه‌کشی است. دوره آموزش نقشه کشی صنعتی در مکتب خونه با هدف آموزش این ترند جذاب تهیه و تدوین شده است که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد. معرفی دوره آموزش نقشه‌ کشی صنعتی در این دوره آموزشی صفر تا صد نقشه ‌کشی صنعتی را می‌آموزید. در ابتدا به معرفی نقشه‌کشی و استانداردهای آن می‌پردازیم. در نهایت نقشه ‌کشی صنعتی را آغاز می‌کنیم و با ابزارهای ترسیم به‌صورت کامل آشنا می‌شویم. در این دوره آموزش نقشه کشی صنعتی انواع کاغذ را معرفی کرده و مراحل آماده‌سازی کاغذ برای نقشه‌کشی را می‌آموزیم. بعد از کادر کشی و ترسیم جدول به سراغ ترسیم می‌رویم. ترسیم اشکال هندسی، ترسیم سه نما، مجهول‌یابی، ترسیم اشکال اصلی قطعه، اندازه‌گذاری ترسیمات، ترسیم اشکال ایزومتریک، برش و غیره سرفصل‌های اصلی این دوره آموزشی است. هدف از برگزاری دوره آموزش نقشه‌ کشی صنعتی چیست؟ امروزه تمام کارخانه‌های صنعتی به طراح صنعتی و نقشه ‌کش صنعتی نیاز دارند. آموزش صحیح و اصولی مهندسان می‌تواند آنها را واجد شرایط برای استخدام در کارخانه‌ها کند. در این دوره آموزش نقشه کشی صنعتی ما به دنبال یادگیری صفر تا صد نقشه‌کشی صنعتی هستیم و با تمام اصول آن آشنا می‌شویم. با گذراندن این دوره شما یک طراح و نقشه‌کش صنعتی خواهید شد. در این دوره آموزش به‌صورت حل تمرین است. مثال‌های حل شده زیادی ارائه شده و بعد از مثال‌های شما باید تمرین‌های ارائه شده را انجام دهید تا به تسلط برسید. دوره آموزش نقشه ‌کشی صنعتی برای چه کسانی مناسب است؟ این آموزش برای تمام دانشجویان و مهندسانی که با نقشه‌کشی صنعتی سروکار دارند مناسب است. اگر شما نیز در شغل خود به نقشه‌کشیدن نیاز دارید می‌توانید اصول نقشه‌کشی را در این آموزش فراگیرید. به طور خاص می‌توان این دوره آموزش نقشه کشی صنعتی را برای رشته‌های مهندسی مکانیک، صنایع، مکانیک خودرو، مکانیک ساخت و تولید، هوا و فضا و غیره معرفی کرد.
دوره آموزش نقشه‌کشی صنعتی - رسم فنی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی شمشیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 659,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نقشه‌کشی صنعتی - رسم فنی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی