اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت فرآیندهای کسب و کار و مدل‌سازی با نرم‌افزار ویژوال پارادایم
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت فرآیندهای کسب و کار و مدل‌سازی با نرم‌افزار ویژوال پارادایم

1,849,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 1,849,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ویژوال پارادیم نوعی پلتفرم است که بر استفاده از بازنمایی‌های بصری مانند نمودارها برای برقراری ارتباط و تجزیه و تحلیل ایده‌ها، سیستم‌ها یا فرآیندهای پیچیده تأکید دارد. این ابزار با ارائه اطلاعات به صورت گرافیکی، درک را ساده می‌کند، به حل مسئله و تصمیم‌گیری در حوزه‌های مختلف کمک می کند. دوره آموزش مدیریت فرآیندهای کسب و کار و مدل‌سازی با نرم‌افزار ویژوال پارادایم با هدف آموزش این ابزار ارائه شده است که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد. دوره آموزش مدیریت فرآیندهای کسب و کار و مدل‌سازی با نرم‌افزار ویژوال پارادایم آموزش مدیریت فرآیند کسب و کار (BPM) شامل استراتژی‌های یادگیری برای بهینه‌سازی گردش کار سازمانی است. مدل سازی با نرم افزار Visual Paradigm این آموزش را با ارائه یک پلت فرم بصری برای ایجاد، تجزیه و تحلیل و بهبود فرآیندهای تجاری از طریق نمودارها و ابزارهای بصری افزایش می‌دهد. این به افراد و تیم‌ها قدرت می‌دهد تا عملیات را ساده کنند و کارایی را افزایش دهند. این دوره با تمامی دوره‌‌های مشابه متفاوت بوده و علاوه بر آشنایی با چرخه‌ی BPM در هر مرحله تکنیک‌ها، نکات عملیاتی و ابزارهایی آموزش داده شده که در انتهای دوره، آموزش‌گیرنده بر مفاهیم اصلی مسلط و قادر خواهد بود نقش سازنده‌ای در جهت ارتقای بلوغ دیجیتالی و بلوغ فرآیندی در سازمان‌ها و مجموعه‌ها ایفا کند. دوره آموزش ویژوال پارادیم برای چه کسانی مناسب است؟ دوره آموزش مدیریت فرآیندهای کسب و کار و مدل‌سازی با نرم‌افزار ویژوال پارادایم برای افراد زیر مناسب است: تحلیلگران کسب و کار: این آموزش به متخصصانی که مسئول تجزیه و تحلیل و بهبود فرآیندهای کسب و کار هستند مناسب است و آن‌ها را قادر می‌سازد از ابزارهای Visual Paradigm برای مدل‌سازی و بهینه‌سازی فرآیند موثر استفاده کنند. مدیران پروژه: مدیران پروژه می‌توانند مهارت‌های خود را در نظارت و اصلاح جریان‌های کاری پروژه، استفاده از پارادایم بصری برای مصورسازی، برقراری ارتباط و اجرای فرآیندهای کارآمد، افزایش دهند. مهندسین نرم افزار: این دوره برای مهندسین نرم افزار با هدف درک و ساده‌سازی فرآیندهای توسعه نرم افزار با استفاده از قابلیت‌های مدل‌سازی بصری Visual Paradigm برای افزایش همکاری و کارایی توسعه ارزشمند است. در دوره آموزش مدیریت فرآیندهای کسب و کار و مدل‌سازی با نرم‌افزار ویژوال پارادایم چه چیزی یاد میگیریم؟ در این دوره شما ابتدا با مفاهیم پایه‌، باورهای اشتباه و تاریخچه‌‌ی این حوزه آشنا شده و مقدمات لازم برای تشکیل یک تیم عملیاتی در جهت استقرار نظام BPM به شما آموزش داده خواهد شد. نقش‌ها و تخصص‌های ضروری در تشکیل یک BPM Team را شناسایی می‌کنید به نحوی که دقیقاً خواهیم دانست باید کار عملیاتی را از کجا شروع کنید. همچنین ارزش‌هایی که استقرار نظام مدیریت فرآیند برای سازمان ما ایجاد خواهد کرد، ارائه می‌شود.
دوره آموزش مدیریت فرآیندهای کسب و کار و مدل‌سازی با نرم‌افزار ویژوال پارادایم دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی کیانی‌فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,849,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت فرآیندهای کسب و کار و مدل‌سازی با نرم‌افزار ویژوال پارادایم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی