اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش صفر تا صد آمار و احتمال مهندسی
مسیر آموزشی

آموزش صفر تا صد آمار و احتمال مهندسی

749,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 749,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

از شاخه‌های نوین آمار و احتمال ریاضی می‌باشد که مباحث آن بیشتر برای امور کاربردی و عملی پیش بینی شده‌است. متغیرهای تصادفی، احتمالات و پیشامدهای تصادفی و آزمون فرض از مباحث اصلی آمار و احتمال مهندسی می‌باشد. هدف از برگزاری دوره چیست؟ این دوره به منظور آشنایی و یادگیری عمیق‌تر با مباحث اصلی آمار و احتمال مهندسی می‌باشد. شما در این دوره با انواع توابع توزیع گسسته و پیوسته، رگرسیون،فاصله اطمینان و آزمون فرض آشنا می‌شوید و نحوه استفاده از آن را در امور کاربردی فرامی‌گیرید. این دوره برای چه کسانی مناسب هست؟ این دوره برای افرادی که در سیلابس درسی رشته‌ی تحصیلی‌شان آمار و احتمال مهندسی دارند، مفید می‌باشد.
دوره آموزش صفر تا صد آمار و احتمال مهندسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط شهرام منصوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 749,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش صفر تا صد آمار و احتمال مهندسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی