اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کاربرد الگوریتم‌های فرااکتشافی
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد الگوریتم‌های فرااکتشافی

689,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 689,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی با مفاهیم الگوریتم‌های الهام‌گرفته از طبیعت همچون حیوانات، پرندگان و .... آشنا می‌شوید. همچنین با نوشتن الگوریتم و کدنویسی آنها با زبان برنامه‌نویسی پایتون در محیط ژوپیتر آشنا می‌شوید. همچنین می‌توانید در تحقیقات و پروژه‌های خود استفاده نمایید.   هدف از برگزاری دوره آموزش کاربرد الگوریتم‌های فرااکتشافی چیست؟ هدف از برگزاری دوره "کاربرد الگوریتم‌های فرااکتشافی در انتخاب ویژگی" به شرح زیر است: درک مفاهیم و نوع کارکرد الگوریتم‌هاي فرااکتشافي پياده‌سازي مقالات علمي در اين حوزه ايجاد نوآوري در روش‌هاي موجود و استفاده در پايان‌نامه و نوشتن مقالات جديد بهينه‌سازي مسائلي که به آساني با الگوريتم‌هاي جستجو ساده امکان‌پذیر نيست شبيه‌سازي مسائل دنياي واقعي با استفاده از الگوریتم‌هاي فرااکتشافي   دوره آموزش کاربرد الگوریتم‌های فرااکتشافی برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره برای آن دسته از کاربران مناسب است که: دانشجويان کارشناسي ارشد، دکتري و پسا دکتري براي نوشتن و پياده‌سازي مقالات و پايان‌نامه متخصصين حوزه هوش مصنوعي، يادگيري ماشين و داده‌کاوي برنامه‌نويسان علاقه‌مند به استفاده از الگوريتم‌هاي توسعه‌يافته افراد علاقه‌مند به شرکت در مسابقات برنامه‌نويسي و هوش مصنوعي دانشجوياني که به دنبالي راهي براي بهينه‌سازي روش ارائه شده خود هستند   پیش‌نیازها و منابع مکمل برای فراگیری دوره آموزش کاربرد الگوریتم‌های فرااکتشافی چیست؟برای شرکت در این دوره شما نیاز دارید در ابتدا مبانی برنامه‌نویسی به زبان پایتون را آموزش دیده باشید یعنی بتوانید با پایتون به راحتی برنامه بنویسید و همچنین با مفاهیم یادگیری ماشین در پایتون نیز آشنا باشید. به طور مثال با کتابخانه‌های یادگیری ماشین و مدل‌های یادگیری در پایتون همچون Scikit-learn، Numpy، Matplotlib آشنا باشید.    در انتهای دوره آموزش کاربرد الگوریتم‌های فرااکتشافی مخاطب چه دستاوردی خواهد داشت؟با توجه به محتوایی که در این دوره به شرکت‌­کنندگان آموزش داده می‌­شود، در انتهای دوره مخاطبان محترم با موارد زیر آشنایی خواهند داشت: شناخت راهکارهای مقابله با نقاط ضعف روش‌های یادگیری ماشین و بهبود آنها شناخت مفاهیم مورد نیاز برای استفاده از یادگیری ماشین شناخت چندین الگوریتم فراابتکاری و نوع کارکرد آنها به منظور بهینه‌سازی افزایش توان تحلیل شبه کد الگوریتم‌های فراابتکاری آشنایی با کتاب و مقاله‌های مرجع در این حوزه توانمندی در پیاده‌سازی مقالات علمی پژوهشی با زبان برنامه‌نویسی پایتون در محیط ژوپیتر توانمندي در ترکيب و بهبود الگوريتم‌هاي فراابتکاري افزايش توانمندي در جهت بهبود موتورهاي جستجو، سيستم‌هاي توصيه‌گر و خزشگرهاي وب خلاصه اين که مي‌توانيد دانش و روزمه خود را با يادگيري مطالب اين دوره تقويت کنيد.   ویژگی‌های متمایز دوره آموزش کاربرد الگوریتم‌های فرااکتشافی چیست؟در اين دوره آموزشي سعي شده قدم به قدم مطالب مطرح شوند، همچنين در ابتدا مفاهيم تئوري و پايه به صورت اسلايد پاورپوينت مطرح مي‌شود و در ادامه مقاله علمي معتبري تشريح مي‌شود. بعد از تشريح و توضيحات مقاله علمي، شروع به پياده‌سازي کدهاي مقاله مي‌شود که اين فرايند کمک مي کند که شما هم مفاهيمي را که در ابتداي دوره فراگرفتيد را خوب بياموزيد و هم شروع به پياده‌سازي همان مطالب آموخته شده از روي مقاله علمي به عنوان مرجع علمي کنید. که در واقع از تئوری به کد و خروجی می‌رسید. در این دوره مدرس سعی داشته که تمامی مطالبی که نیاز دارید فرابگیرید به خوبی مطرح و ضبط شوند.
دوره آموزش کاربرد الگوریتم‌های فرااکتشافی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدحسین درویشان پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 689,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد الگوریتم‌های فرااکتشافی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی