اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش دارت و فلاتر
مسیر آموزشی

آموزش دارت و فلاتر

959,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 959,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر3.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:سپهر شکیبی0
  • زمان:21 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فلاتر نوعی فریم‌ورک توسعهٔ نرم‌‏افزار محسوب می‌شود که گوگل آن را ارائه کرده است. فلاتر برای توسعهٔ برنامه‌های کاربردی کراس پلتفرم، در Android، iOS، Linux، macOS، Windows و وب از یک کد واحد استفاده می‌کند. فلاتر این امکان را به شما می‌دهد تا با نوشتن برنامه‌ی خود به زبان‌دارت برای پلتفرم‏های مختلف خروجی بگیرید. دوره آموزش دارت و فلاتر با هدف آموزش این دو فناوری مهم در توسعه نرم افزار تهیه و تدوین شده است که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد. آموزش دارت و فلاتر در این دوره ابتدا به یادگیری زبان‌دارت می‌پردازیم و بعد از آن به سراغ یادگیری فلاتر می‌رویم. در قسمت یادگیری زبان‌دارت، ابتدا به یادگیری مفاهیم پایه‌ای مثل متغیر و انواع داده می‌پردازیم و سپس بررسی مطالب پیشرفته‌تری مانند شیءگرایی، اکستنشن و future را آغاز می‌کنیم. بعد از یادگیری زبان‌دارت به سراغ فلاتر می‌رویم و یادگیری این فریم‌ورک را از ابتدا شروع می‌کنیم و در قالب چند اپلیکیشن و رابط کاربری با ویجت‌های مختلف آشنا می‌شویم؛ همچنین در برنامه‌ی خود از گالری عکس می‌آوریم و با دوربین عکس می‌اندازیم و می‌آموزیم که چگونه از طریق پروتکل http دیتا دریافت کنیم و اگر بخواهیم برای برنامۀ خود یک دیتابیس SQL تشکیل دهیم باید چه مراحلی را طی کنیم. در نهایت، به سراغ state management رفته و با Provider آشنا خواهیم شد. همان‌طور که گفته شد، با نوشتن کد به زبان‌دارت می‌توانید خروجی موردنظر خود را برای پلتفرم موردنظر بگیرید. در این دوره آموزش دارت و فلاتر تمرکز بر برنامه‌نویسی موبایل است. یکی از پکیج‌های مورداستفاده در این دوره، تاکنون در سه پلتفرم اندروید، ios و macos پشتیبانی شده است. دوره‌ی آموزش دارت و فلاتر برای چه کسانی مناسب است؟ مخاطبان این دوره تمامی علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی موبایل و فلاتر هستند. این دوره به کسانی که آشنایی با دارت و فلاتر نداشته و از ابتدا می‌خواهند آن را بیاموزند کمک می‌کند تا در این مسیر یادگیری باتوجه‌به زمان دوره، به‌خوبی دارت و فلاتر را یاد گیرند.  پس از گذراندن این دوره‌ی آموزش دارت و فلاتر، دانشجویان چه مهارت‌هایی را به دست خواهند آورد؟ دانشجویان با گذراندن دوره آموزش دارت و فلاتر به مهارت‌های زیر تسلط خواهند یافت: یادگیری زبان‌دارت آشنایی با ویجت‌های مختلف در فلاتر دریافت داده از طریق پروتکل HTTP استفاده از دیتابیس SQL در برنامه آشنایی با Provider
دوره آموزش دارت و فلاتر دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سپهر شکیبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 959,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دارت و فلاتر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی