اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان Active Directory مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان Active Directory مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

Active Directory یک فناوری مایکروسافت است که برای مدیریت حساب‌های کاربری و کامپیوتر و همچنین منابع شبکه استفاده می‌شود. این فناوری نوعی ورود به سیستم را برای کاربران فراهم می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد با یک نام کاربری و رمز عبور به چندین سیستم دسترسی داشته باشند. Active Directory همچنین به مدیران اجازه می‌دهد تا دسترسی کاربران به منابع شبکه مانند برنامه‌ها، فایل‌ها و چاپگرها را مدیریت کنند. دوره آموزش Active Directory مقدماتی با هدف آموزش این فناوری در مکتب خونه تهیه شده است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم. دوره آموزشی رایگان Active Directory مقدماتی Active Directory یک سیستم مدیریت شبکه برای سازمان‌های بزرگ با بیش از چند کامپیوتر تعریف می‌شود. با استفاده از Active Directory، می‌توان به سادگی شناسایی، تعریف و تنظیم اعضا، سطوح دسترسی، سطوح رمزگذاری و سایر تنظیمات شبکه را انجام داد. Active Directory همچنین اطلاعات شناسایی و دسترسی به سطوح مختلف در شبکه را به صورت مرکزی مدیریت می‌کند. به صورت خلاصه، Active Directory یک پلتفرم بسیار قدرتمند برای مدیریت شبکه‌های بزرگ است. دوره مقدماتی Active Directory به شما آموزش مبانی و نحوه استفاده از آن را در شبکه‌های خود خواهد داد. مباحث مهم شامل تعریف Active Directory، نحوه تنظیم و عملیات مدیریت، سطوح دسترسی، نحوه ساخت گروه‌ها و کاربران، نحوه نگهداری پایگاه داده‌ها و غیره هستند. دوره آموزش رایگان Active Directory مناسب چه کسانی است؟ دوره آموزش Active Directory مناسب برای کسانی است که مایل به کسب دانش و مهارت‌های مرتبط با سیستم دایرکتوری مایکروسافت هستند. علاوه بر این، برای کسانی می‌تواند کاربردی باشد که علاوه بر آشنایی با مدیریت شبکه‌ها، تجربه با سیستم عامل‌های مایکروسافت و شبکه داشته باشند. مثلا مدیران شبکه، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار، استادان و توسعه‌دهندگان شبکه می‌توانند از این دوره آموزش استفاده کنند. بعد از فراگیری دوره آموزش رایگان مقدماتی Active Directory چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟  بعد از فراگیری اکتیو دایرکتوری کاربران مهارت‌های زیر را کسب خواهند کرد: 1. آشنایی با مباحث مربوط به سیستم دایرکتوری مایکروسافت: شما با موضوعات مثل ساختار دایرکتوری، عناصر دایرکتوری، تعاریف دایرکتوری و غیره آشنا خواهید شد. 2. آشنایی با نحوه تعریف کاربران و گروه‌ها: شما خواهید دانست که چگونه کاربران و گروه‌ها در دایرکتوری تعریف کرده و مدیریت کنید. 3. آشنایی با نحوه تعریف سطوح دسترسی: شما خواهید دانست که چگونه سطوح دسترسی برای کاربران و گروه‌ها تعریف می‌شود و نحوه اعمال آن بر روی فایل‌ها و پوشه‌ها را یاد خواهید گرفت. 4. آشنایی با نحوه نگهداری اطلاعات دایرکتوری: شما خواهید دانست که چگونه اطلاعات دایرکتوری ذخیره و نگهداری می‌شود و نحوه پشتیبان‌گیری از آن را خواهید آموخت.
دوره آموزش رایگان Active Directory مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 56 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیرحسین قابلی ثانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان Active Directory مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی