اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت استرس و اضطراب ویژه متخصصین IT
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت استرس و اضطراب ویژه متخصصین IT

959,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 959,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر3.7
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:سپیده صانعی0
  • زمان:1 ساعت و 56 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

استرس در کار از شایع‌ترین احساساتی است که برای افراد در زمینه‌های مختلف کاری پیش خواهد آمد و متخصصین IT نیز از آن بی‌بهره نیستند. دوره آموزش مدیریت استرس و اضطراب برای متخصصین IT  با هدف آموزش و نحوه مدیریت این استرس در محیط کار تهیه شده است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. در دوره آموزش مدیریت استرس و اضطراب ویژه متخصصین IT چه یاد می‌گیریم؟ در این دوره با هم روی مهم ترین چالش حرفه IT یعنی نامشخص بودن تسک‌ها غلبه می‌کنیم. حرفه IT جزو دسته‌بندی Thankless job قرار می‌گیرد. چون ما در حرفه IT با مشکلات، چالش‌ها، Disasterها و صورت مساله‌های نامشخص و از پیش تعریف نشده سر و کار داریم. این نامشخص بودن ذاتی تسک‌ها یک استرس کاری برای ما ایجاد می‌کند. در این دوره آموزشی، یک چرخه کاری استاندارد ویژه متخصصین IT تعریف کردیم که با هم با سناریوهای واقعی برای عناوین شغلی متخصصین IT با جزییات بررسی می‌کنیم. در انتهای دوره شما قادر هستید یک چرخه کاری استاندارد مختص حرفه خودتان تعریف کنید. به کمک این چرخه کاری شما استرس کاری را مدیریت و لذت کار کردن را تجربه خواهید کرد. دوره آموزش مدیریت استرس و اضطراب برای چه کسانی مناسب است؟ همانطور که از نام آن پیداست این دوره متخصص کارمندان و کسانی است که در حوزه فناوری اطلاعات کار می‌کنند ولی با این حال سایر افراد و کسانی که در حوزه‌های دیگر کار می‌کنند و احساس استرس در کارشان دارند، مناسب است. سرفصل‌های دوره آموزش مدیریت استرس و اضطراب ویژه متخصصین IT چیست؟ دوره آموزش مذکور در سه سرفصل زیر تدریس می‌شود: معرفی مهارت‌های نرم متخصصین IT معرفی چرخه‌کاری استاندارد تقویت مهارت‌های نرم مورد نیاز طراحی چرخه کاری
دوره آموزش مدیریت استرس و اضطراب ویژه متخصصین IT دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سپیده صانعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 959,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت استرس و اضطراب ویژه متخصصین IT را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی