اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان ایتالیایی مقدماتی A1
مسیر آموزشی

آموزش زبان ایتالیایی مقدماتی A1

769,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 769,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش ایتالیایی مقدماتی دوره مقدماتی زبان ایتالیایی، با در بر داشتن 20 ویدئوی آموزشی، تمرکز بر محتوای گرامر پایه دارد که شامل آموزش صرف افعال، کلمات کاربردی و قدرت جمله‌سازی است. این دوره آموزشی برای عزیزانی که قصد یادگیری زبان ایتالیایی را دارند، برای تحصیل و یا سفر در این کشور بسیار مناسب است، که با توجه به پیچیده بودن قوانین زبانی، با تمرکز بر روی ساده‌سازی این قوانین، ابزار قوی‌ای برای زبان‌آموزان عزیز خواهد بود.  در پایان این دوره، زبان‌آموزان قدرت صرف و کاربرد افعال مهم را در زمان حال به دست می‌آورند، همچنین به دلیل تمرکز دوره بر روی فرهنگ مردم کشور ایتالیا، با بسیاری از کلمات کلیدی آشنا می‌شوند و قدرت مکالمه روزمره را به دست می‌آورند. یکی از نکات مهم در یادگیری زبان، انجام تمرینات پس از مشاهده کلاس است، که برای هر سرفصل تمرینات طراحی شده در قالب Pdf در اختیار دانش‌آموز عزیز قرار خواهیم داد.  دوره آموزش زبان ایتالیایی، سطح مقدماتی (A1) چیست؟ امروزه کشور ایتالیا به دلیل ارائه خدمات بسیار خوبی که در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد، مقصد بسیاری از مردم است که برای ادامه تحصیل به این کشور سفر می‌کنند، هر چند که تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی امکان پذیر است، یادگیری زبان ایتالیایی برای افراد مهاجر یک نقطه قوت است که به آن‌ها امکان برقراری ارتباط با افراد بومی، آشنایی با فرهنگ و جلوگیری از شوک فرهنگی پس از مهاجرت را می‌دهد، و همچنین امکان یافتن شغل مناسب برای افرادی که به زبان ایتالیایی تسلط دارند بسیار بالاتر است. دوره آموزش زبان ایتالیایی مقدماتی A1 بر روی آموزش مطالب پایه زبان ایتالیایی تمرکز دارد، مطالبی از جمله تلفظ درست حروف و لغات، آموزش صرف افعال با قاعده ایتالیایی که به چندین دسته تقسیم می‌شوند، آموزش ضمایر، جمله سازی ابتدایی، تعیین جنسیت کلمات، کلمات کلیدی و پر کاربرد روزمره و غیره.  هدف از دوره آموزش زبان ایتالیایی، سطح مقدماتی (A1) چیست؟ مهم‌ترین هدف این دوره آموزشی این است که با کمک گرفتن از مطالب ساده روزمره، فرهنگ و آداب و رسوم مردم ایتالیا، و همچنین با ساده‌سازی قوانین پیچیده زبانی، به زبان‌آموز کمک کند تا بتواند از ابتدا شروع به جمله‌سازی و صحبت کند، و درک درستی از قوانین پایه زبان ایتالیایی به دست آورد.  دوره آموزش زبان ایتالیایی، سطح مقدماتی (A1) برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره برای عزیزانی که قصد مهاجرت به کشور ایتالیا را دارند، برای تحصیل یا کار بسیار مفید است، و همچنین برای افرادی که علاقه به یادگیری زبان‌های متفاوت را دارند، این دوره زبان‌آموز را نه تنها با زبان بلکه با فرهنگ مردم ایتالیا آشنا می‌سازد، زیرا زبان اصل جدایی ناپذیر از فرهنگ یک کشور است. در پایان دوره آموزش زبان ایتالیایی، سطح مقدماتی (A1) زبان‌آموزان چه دستاوردی خواهند داشت؟ در پایان این دوره زبان‌آموز می‌تواند به‌راحتی مسایل روزمره خود را بیان کند، متون ساده زبان ایتالیایی را مطالعه کند، و همچنین قدرت تحلیل و شناخت قواعد پایه زبانی را به خوبی پیدا می‌کند. منابع دوره آموزش زبان ایتالیایی، سطح مقدماتی (A1) کدام‌­اند؟ این دوره آموزشی توسط گروه ITALICA، که یک پلتفرم آنلاین آموزش زبان ایتالیایی به افراد پرتغالی زبان در کشور برزیل است، توسط اساتید برتر زبان ایتالیایی طراحی شده، و بنده از اساتید و مترجمین این گروه آموزشی، با توجه به نیاز زبان‌آموز فارسی زبان، مطالب تطبیق داده و در اختیار زبان‌آموزان عزیز قرار داده‌ام. 
دوره آموزش زبان ایتالیایی مقدماتی A1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط نیلوفر اسکندرزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 769,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان ایتالیایی مقدماتی A1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی