اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش روانشناسی تحولی 1
مسیر آموزشی

آموزش روانشناسی تحولی 1

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:نفیسه احمدی0
  • زمان:2 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

روان‌شناسی تحولی (روانشناسی رشد) یکی از دروس مهم در دوره های روان‌شناسی است، که به تغییرات انسان از لحظه تولد تا مرگ می‌پردازد. این اطلاعات از رشته‌های مختلف از جمله پزشکی، جامعه شناسی، زیست شناسی و تعلیم و تربیت به دست آمده است.   هدف از آموزش روانشناسی تحولی چیست؟ هدف روان شناسی رشد مطالعه تغییرات همه‌جانبه انسان‌ها در طول عمر است و تلاش می‌کند تا توضیح دهد که چگونه افراد در طول زندگی‌شان در جنبه‌های مختلف تغییر می‌کنند. مطالعه روانشناسی رشد، متخصصان را کمک می‌کند که مشکلات احتمالی که در روند رشد افراد در هر دوره‌ای که فرد در آن قرار دارد را شناسایی کنند و مداخلات زود هنگام می تواند از بروز آسیب‌های جدی جلوگیری کرده و نتایج بهتری به دست آید. و رشته‌های زیادی از جمله پزشکی، بهداشت، جامعه شناسی، آموزش و پرورش و ... از روان شناسی رشد بهره بگیرند.   اهمیت روانشناسی تحولی چیست؟ انسان‌ها در طول زندگی خود همیشه در حال تغییر در جنبه‌ها مختلف از جمله جسمی، شناختی و اجتماعی می‌باشند. در روانشناسی رشد چگونگی این تغییرات مورد مطالعه قرار می‌گیرد و می توان با استفاده از این بررسی‌های انجام شده چالش‌هایی که در گروه‌های سنی متفاوت کودکی، نوجوانی، بزرگسالی یا پیری به وجود می‌آید را شناسایی و حل کنند و درک و شناخت این تغییرات باعث می‌شود افراد بتوانند توانایی‌های بالقوه‌شان را در زندگی به کار گیرند.
دوره آموزش روانشناسی تحولی 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط نفیسه احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روانشناسی تحولی 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی