اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هک رشد - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش هک رشد - مقدماتی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.2/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Brad Batesole0
  • زمان:1 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره آموزشی قرار است که شما تکنیک‌های هک رشد که توسط شرکت‌های بزرگ و کوچک برای ایجاد رشد نمایی در فروش و درآمد خود استفاده می شود، را بیاموزید. "براد بیتسول"، کارشناس بازاریابی رشد و مربی برتر لینکدین، آخرین نکات و تکنیک‌های هک رشد مورد استفاده توسط کارآفرینان و استارت آپ‌های بزرگ دنیا را به شما به اشتراک می‌گذارد. رشد چشمگیر کسب و کار خود را با کمک این نکات کوتاه و کاربردی ایجاد کنید. روش های جدیدی را برای انجام بازاریابی فیزیکی خلاقانه، ایجاد و استقرار لندینگ پیج ها، تبلیغات، دریافت ریفرال ها و ... بیاموزید. "برد" همچنین مثال های واقعی و عملی از تکنیک‌های هک رشدی که توسط برخی از شرکت‌ها اجرا شده است، را به شما توضیح خواهد داد. هر درس یک راه عملی برای افزایش رشد شما ارائه می‌دهد. این روزها عبارت هک رشد را زیاد می‌شنویم. ممکن است با خودمان فکر کنیم که این نیز عبارتی است که افراد برای اینکه نشان دهند دانش بالایی دارند، بیان می‌کنند ولی در نهایت عبارتی کم اهمیت است. ولی این تفکر در مورد این عبارت اصلا صدق نمی‌کند. این روزها، هک رشد تبدیل به یکی از مهم‌ترین بخش‌های دنیای مارکتینگ شده است. اما هک رشد واقعا چیست؟ تعریف هک رشد به این شرح است: هک رشد، یعنی فرآیند آزمایش و تجربه‌ی سریعِ شیوه‌های کارآمد رشد کسب‌و‌کار در حوزه‌های بازاریابی و توسعه‌ی محصول. هک رشد یا خلق رشد به مجموعه‌ای از آزمایش‌ها و اقدامات معمول (و هم غیرمعمول!) بازاریابی گفته می‌شود که با هدف رشد دادن یک کسب‌وکار انجام می‌شوند. خب این یعنی چه؟ هک رشد اولین بار توسط اقای "شان الیس" استفاده شد و منظور از آن رشد دادن محصول و کسب‌وکار است. که کسی که این وظیفه را به عهده خواهد داشت "هکر رشد" می نامند. البته هکر رشد جایگزینی برای تیم مارکتینگ یا دیجیتال مارکتینگ نیست. بلکه عنوانی کاملاً متفاوت از مارکتر است. شان الیس در خلاصه‌ترین شکل، هکر رشد را اینگونه تعریف کرده است: (هکر رشد کسی است که تمام فکر و ذکرش متوجه رشد کسب‌و‌کار است.) هر تصمیمی که هکر رشد می‌گیرد در جهت رشد کسب‌وکار یا محصول است. هر استراتژی، هر تاکتیک و هر طرحی که او اجرا و پیاده‌سازی می‌کند، فقط و فقط باید در راستای خلق رشد باشد. درست است که تیم مارکتیگ هم به دنبال همین هدف هستند، اما قطعا نه به اندازه‌ی یک هکر رشد. تمام موقعیت شغلی یک هکر رشد، با رشد معنا پیدا می‌کند.
دوره آموزش هک رشد - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Brad Batesole مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هک رشد - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی