اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی پایه نقاشی
مسیر آموزشی

آموزش طراحی پایه نقاشی

1,869,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 1,869,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از دروس و آموزش‌های مهم در مبحث هنرهای تجسمی، درس آموزش طراحی پایه است. شناخت این درس به ما کمک می‌کند تا بتوانیم در مراحل بالاتر و با کیفیت بیشتر در انجام طراحی و سایر گرایش‌هایش مربوط به هنرهای تجسمی فعالیت داشته باشیم. این دوره آموزشی به شما کمک می‌کند به صورت مرحله به مرحله به یادگیری طراحی بپردازید و مهارت خود در این زمینه را به صورت گام به گام افزایش دهید و به سطح بالاتری از مهارت‌های طراحی دست پیدا کنید. این دوره به شما کمک می‌کند تا به درک بهتری از طراحی دست پیدا کنید و دید بهتری نسبت به طراحی سه بعدی داشته باشید. در زبان بین المللی طراحی که به صورت علمی و آکادمیک در تمامی دانشکده‌های هنری و آموزشگاه‌های معتبر در سراسر دنیا تدریس می گردد. براساس این آموزش‌های پایه شکل‌ریزی و برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد. به همین دلیل هنرجویانی که این اصول پایه را به خوبی فرا گرفته باشند، قادر خواهند بود تا مراحل بعدی متوسط و پیشرفته را پیوسته و یا ناپیوسته فرا گرفته و در نهایت به یک زبان مشترک بین المللی که همان زبان بصری است دست پیدا کنند و حتی اگر نیاز به گذراندن مراحل بالاتر و حرفه‌ای‌تر پیدا کنند بتوانند آن را در هر موقعیت آکادمیک دیگری دنبال کنند. در دوره آموزش طراحی پایه به طور مشخص موضوعات زیر مطرح می‌شوند: آشنایی با لوازم و وسایل مورد نیاز برای طراحی آشنایی با استایل و روش اصولی طراحی بر روی سه پایه، بدون استفاده از وسایل کمکی شناخت حجم‌های مسطح (مکعب) شناخت حجم‌های منحنی (استوانه و کره) ترکیب حجم‌های مسطح و منحنی استفاده از خطوط ساده و اشکال هندسی در طراحی دو بعدی استفاده از حجم‌های ساده (کروی و صاف) در طراحی سه بعدی چگونگی طراحی شکل‌ها و حجم‌های مرکب از احجام مسطح (مکعب) چگونگی طراحی شکل‌ها و حجم‌های مرکب از احجام منحنی (استوانه) شناخت سایه روشن در احجام مسطح شناخت سایه روشن در احجام منحنی شناخت جنسیت در طبیعت بی‌جان (سفال- لعاب- فلز- شیشه- پارچه) شناخت فضاهای پر و خالی، فضاهای محصور و روابط خطوط طراز و شاقول در ترکیب‌بندی‌ها پروژه نهایی (بکارگیری تمامی موارد آموزش داده شده در طراحی پایه در اجرای یک طراحی کامل)   هدف از برگزاری دوره آموزش طراحی پایه چیست؟ هدف اصلی این دوره آموزش مرحله به مرحله طراحی است. با استفاده از این آموزش‌ها شما می‌توانید برای رسیدن به مراحل بالاتر در طراحی و سایر هنرهای تجسمی آماده شوید.   دوره آموزش طراحی پایه برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره برای همه افرادی که قصد یادگیری اصولی و مرحله به مرحله طراحی را دارند تهیه شده است. آموزش‌های این دوره برای همه علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی که قصد پیشرفت در این زمینه‌ها را دارند مفید و کاربردی خواهد بود.   برای شرکت در این دوره چه پیش‌نیازهایی وجود دارد؟ مباحث این دوره در سطح مقدماتی تهیه شده است. به این جهت برای شرکت در این دوره داشتن هیچ پیش‎‌نیاز به‌خصوصی وجود ندارد و علاقه به یادگیری مهارت‌های طراحی برای شرکت در این دوره کافی است.  
دوره آموزش طراحی پایه نقاشی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 65 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سید کمال‌الدین رفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,869,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی پایه نقاشی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی