اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نقاشی رنگ و روغن مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش نقاشی رنگ و روغن مقدماتی

2,119,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 2,119,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بدون شک نقاشی مهم‌ترین و قدیمی‌ترین هنری است که در طول تاریخ منتقل کننده عواطف و احساسات بشر بوده است. هنری که پیش از اختراع بسیاری از ملزومات زندگی به کمک انسان نخستین آمد و به او کمک کرد تا به وسیله آن رنج‌ها و شادی‌هایش را ثبت کند. نقاشی‌هایی که با طی مسیری چند ده هزارساله به ما رسیده‌اند! به این ترتیب می‌توانیم نقاشی را مادر همه شاخه‌های هنر بدانیم. از معماری گرفته تا ادبیات و موسیقی، هریک به نوعی تحت تاثیر نقاشی قرار داشته‌اند. در طی این ده‌ها هزار سال که نقاشی مسیر تاریخی‌اش را طی کرده، روز به روز در این هنر پیشرفت‌ها و دگرگونی‌های چشمگیری به وجود آمده است. در کنار این پیشرفت‌های هر روزه، مصالح و ابزارهایی که برای نقاشی مورد استفاده هنرمندان قرار می‌گیرد نیز دچار دگرگونی و پیشرفت شده است. نقاشی آبرنگ، طراحی، رنگ روغن، مداد شمعی و ... ابزارهایی هستند که گونه‌های مختلف نقاشی را به وجود آورده‌اند. در بین همه مصالح و ابزارهای نقاشی، یکی از کاربردی‌ترین و پر طرفدارترین‌ها نقاشی رنگ روغن است. صدها سال است که بسیاری از هنرمندان برای خلق آثارشان از رنگ روغن استفاده می‌کنند. دوره آموزش رنگ روغن پایه به منظور آموزش همه مباحث مربوط به این ابزار و چگونگی استفاده از آن در ایجاد آثار هنری تهیه و تدوین شده است. در این دوره ضمن توضیح همه ویژگی‌های مربوط به رنگ روغن به موضوعات گسترده‌تری از جمله موارد زیر پرداخته شده است: رنگ‌شناسی و ترکیب رنگ‌ها آشنایی با رنگ‌های مکمل چگونگی استفاده از مدیوم‌ها، پاک کننده‌ها و رقیق کننده‌ها چگونگی استفاده از رنگ روغن در نقاشی آشنایی با ابزارها و لوازم مربوط به نقاشی رنگ روغن آشنایی با کیفیت رنگ‌های استاندارد و کمک به شناخت رنگ‌های استاندارد انتخاب قلم‌مو و ویژگی‌هایی انواع قلم‌مو در کنار مباحث ذکر شده در این دوره به آموزش مرحله به مرحله و اصولی کار با رنگ روغن پرداخته شده است.   هدف از برگزاری دوره آموزش رنگ روغن چیست؟ هدف اصلی این دوره آشنایی مخاطبان با رنگ روغن و چگونگی ورود علاقه‌مندان به نقاشی به دنیای نقاشی به وسیله رنگ روغن بوده است. با شرکت در این دوره می‌توانید مسیری درست و قدم به قدم را برای تبدیل شدن به یک نقاش حرفه‌ای رنگ روغن را دنبال کنید و در انتهای دوره نگاهی حرفه‌ای به نقاشی، به ویژه نقاشی رنگ روغن داشته باشید.   دوره آموزش رنگ روغن برای چه کسانی مناسب است؟ در این دوره سعی شده است همه مباحث به صورت کامل و به طور مرحله به مرحله از ساده‌ترین تا جدیدترین و پیچیده‌ترین موضوعات مورد بحث و آموزش قرار بگیرد. به این ترتیب این دوره برای همه افرادی که قصد ورود به دنیای نقاشی رنگ روغن را دارند مفید و کارآمد خواهد بود. در کنار این افراد کسانی که مشغول به نقاشی با رنگ روغن هستند و قصد دارند اطلاعات خود در این زمینه را بهبود ببخشند نیز می‌توانند با شرکت در این دوره مسیری بهتر و حرفه‌ای تر را دنبال کنند و اطلاعات خود در زمینه رنگ روغن را کامل نمایند.   برای شرکت در دوره آموزش رنگ روغن چه پیش‌نیازهایی وجود دارد؟ مباحث مطرح شده در این دوره به نحوی انتخاب شده است که برای شرکت در دوره نیاز به هیچ آموزش قبلی وجود ندارد. به این ترتیب همه علاقه‎‌مندان به حضور در این دوره و یادگیری مباحث مربوط به نقاشی رنگ روغن، با هر سطحی از اطلاعات می‌توانند در این دوره شرکت کنند و از آموزش‌های ارائه شده بهره‌مند شوند.
دوره آموزش نقاشی رنگ و روغن مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 66 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سید کمال‌الدین رفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 2,119,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نقاشی رنگ و روغن مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی