اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان متلب مقدماتی (MATLAB)
مسیر آموزشی

آموزش رایگان متلب مقدماتی (MATLAB)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :56 نظر4.4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:طاهر لطفی4.2
  • زمان:3 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

MATLAB زبانی است که کاربرد کامپیوتر در مهندسی را با کارائی بالا تضمین کرده و امکانات محاسباتی، تصویری، و برنامه‌نویسی را در محیطی آسان و آشنا فراهم می‌کند. کارائی MATLAB در مقوله‌هائی نظیر: محاسبات ریاضی، آنالیز داده‌ها، مدل‌سازی و شبیه‌سازی، گرافیک، و تولید نرم‌افزار (حتی برای محیط ویندوز) به اثبات رسیده است. این زبان با توجه به نظرات کاربران دانشگاهی و صنعتی دستخوش بازنگری‌های زیادی شده و اکنون به زبان استاندارد جهت آموزش‌های مقدماتی و عالی و ابزار پژوهش و توسعه در صنایع تبدیل شده است.
دوره آموزش رایگان متلب مقدماتی (MATLAB) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط طاهر لطفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان متلب مقدماتی (MATLAB) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی