اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مهندسی اجتماعی پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش مهندسی اجتماعی پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آیا می‌دانستید که با استفاده از مهندسی اجتماعی، افراد و سازمان‌ها می‌توانند فریب داده شوند و اطلاعات حساس خود را به راحتی در اختیار مهاجمان قرار دهند؟ این دوره آموزشی پیشرفته شما را با تکنیک‌ها و روش‌های پیچیده‌ای آشنا می‌کند که مهندسان اجتماعی برای نفوذ به داده‌ها به کار می‌برند. بیاموزید چگونه از اطلاعات خود محافظت کنید و در برابر این تهدیدات نوظهور مقاومت کنید. این آموزش، گامی مؤثر در راستای افزایش امنیت دیجیتال شماست.
دوره آموزش مهندسی اجتماعی پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط فاطمه زهرا میرسلیم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مهندسی اجتماعی پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی