اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش زبان آلمانی سطح B1 کاربردی (جهت آمادگی آزمون)
مسیر آموزشی

دوره آموزش زبان آلمانی سطح B1 کاربردی (جهت آمادگی آزمون)

1,595,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 1,595,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:دانا حسینی0
  • زمان:27 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش زبان آلمانی سطح B1 که بعنوان یکی از مراحل متوسطه در مسیر یادگیری زبان تلقی می‌شود را در این دوره از دانشجویار قرار داده‌ایم. سطح B1 در زبان‌آموزی، یکی از سطوح مهارتی در یادگیری زبان‌هاست. در سیستم تعیین سطوح CEFR (قابلیت فهم مشترک اروپا)، که استانداردی بین‌المللی برای تعیین سطوح زبانی است، سطح B1 به عنوان سطح Intermediate یا متوسط در نظر گرفته می‌شود.
دوره دوره آموزش زبان آلمانی سطح B1 کاربردی (جهت آمادگی آزمون) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط دانا حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,595,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش زبان آلمانی سطح B1 کاربردی (جهت آمادگی آزمون) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی