اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش vs code رایگان | جامع ترین دوره آموزش وی اس کد
مسیر آموزشی

آموزش vs code رایگان | جامع ترین دوره آموزش وی اس کد

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این دوره، نحوه کار و استفاده از حداکثر پتانسیل برنامه VSCode را به شما یاد می‌دهد. فراگرفتن نحوه استفاده از ابزارهای یک کار، در افزایش سرعت و کیفیت کار تاثیرگذار است. خصوصا در برنامه نویسی که رقابت شدیدی در بسیاری از بخش‌ها وجود دارد. در انتهای دوره آموزش vs code، توانایی استفاده از این برنامه به سبک یک برنامه نویس حرفه‌ای را بدست خواهید آورد. همچنین می‌توانید مثل یک برنامه نویس حرفه‌ای، از این ابزار برای توسعه و جلو بردن پروژه‌ها استفاده کنید.
دوره آموزش vs code رایگان | جامع ترین دوره آموزش وی اس کد دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط جواد کامیابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش vs code رایگان | جامع ترین دوره آموزش وی اس کد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی