اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اسکرام Scrum به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش اسکرام Scrum به زبان ساده

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اسکرام چیست ؟ چرا یادگیری اسکرام از اهمیت بالایی برخوردار است؟ مدیریت پروژه نرم افزاری یکی از شغل های جذاب و در عین حال زمان بر در بخش فناوری اطلاعات است. وظیفه اصلی یک مدیر پروژه ارتباط بین مشتری و تیم توسعه برای برقراری اجرای یک پروژه بدون عیب و نقص است. اما مشکل از جایی شروع میشود که مدیریت نرم افزارها در دنیای واقعی به صورت آبشاری توسعه داده […]
دوره آموزش اسکرام Scrum به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره و 55 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط محمد مهدی رضایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اسکرام Scrum به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی