اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تجزیه‌وتحلیل رگرسیون: ساده کردن روابط داده‌های پیچیده
مسیر آموزشی

آموزش تجزیه‌وتحلیل رگرسیون: ساده کردن روابط داده‌های پیچیده

169,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.6/5
وضعیت قیمت: 169,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

**زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی انجام گرفته است.** متخصصان داده از تحلیل رگرسیونی برای کشف روابط بین متغیرهای مختلف در یک مجموعه‌داده و شناسایی عوامل کلیدی مؤثر بر عملکرد کسب‌وکار استفاده می‌کنند. در این دوره، شما مدل‌سازی روابط بین متغیرها را تمرین خواهید کرد. با روش‌های مختلف مدل‌سازی داده و چگونگی استفاده از آن‌ها برای حل مسائل کسب‌وکار آشنا خواهید شد. همچنین روش‌هایی مانند رگرسیون خطی، تحلیل واریانس (ANOVA) و رگرسیون لجستیک را بررسی خواهید کرد. کارمندان گوگل که هم‌اکنون در این حوزه فعالیت می‌کنند، با ارائهٔ فعالیت‌های عملی شبیه‌سازی‌شدهٔ وظایف مرتبط، به اشتراک گذاشتن نمونه‌هایی از کار روزانهٔ خود و کمک به تقویت مهارت‌های تحلیل دادهٔ شما برای آمادگی شغلی، شما را در این دوره راهنمایی می‌کنند. در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود: بررسی استفاده از مدل‌های پیش‌بینی‌کننده برای توصیف روابط بین متغیرها با تاکید بر همبستگی تعیین چگونگی گسترش رگرسیون چندگانه از رگرسیون خطی ساده در هر مرحله از فرآیند مدل‌سازی اجرای و تفسیر آزمون‌های ANOVA یک طرفه و دو طرفه ساخت انواع مختلف رگرسیون‌های لجستیک از جمله مدل‌های رگرسیون لجستیک دو جمله‌ای، چندجمله‌ای، ترتیبی و پواسون
دوره آموزش تجزیه‌وتحلیل رگرسیون: ساده کردن روابط داده‌های پیچیده دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Google Career Certificates مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 169,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تجزیه‌وتحلیل رگرسیون: ساده کردن روابط داده‌های پیچیده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی