اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رمزگشایی از هوش مصنوعی: آکادمی هوش مصنوعی لینکدین - AI-100: 1
مسیر آموزشی

آموزش رمزگشایی از هوش مصنوعی: آکادمی هوش مصنوعی لینکدین - AI-100: 1

119,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.2/5
وضعیت قیمت: 119,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Souvik Ghosh0
  • زمان:1 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بیاموزید که هوش مصنوعی چیست، تاریخچه مختصری از این رشته به دست آورید، با انواع روش‌هایی آشنا می‌شوید که با آن هوش مصنوعی زندگی امروز ما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و امکاناتی را پیشروی ما می‌گذارد. هوش مصنوعی دهه‌هاست که در آگاهی عمومی وجود داشته است، اما هر روز با پیشرفت فناوری‌ها توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند به نظر می‌رسد در مورد هوش مصنوعی کنجکاوی و اضطراب به یک اندازه وجود دارد، و بسیاری از مردم در مورد اینکه دقیقاً «هوش مصنوعی» امروز چه معنایی دارد و همه جوانب مثبت و منفی آن سؤالاتی دارند. هدف این دوره رمزگشایی از هوش مصنوعی این است که هوش مصنوعی چیست و چگونه کار می‌کند که با شروع از مفاهیم ساده و شناخته شده، و توسعه تدریجی درک روش‌های پیچیده هوش مصنوعی و نحوه استفاده از آن‌ها برای ساخت برنامه‌های قدرتمند در لینکدین است. Souvik Ghosh، مدیر هوش مصنوعی در لینکدین، موضوعاتی مانند سه رکن هوش مصنوعی، یادگیری تحت نظارت و بدون نظارت، رگرسیون خطی، طبقه‌بندی، را پوشش می‌دهد و به موضوعات پیچیده‌تری مانند مدل‌های غیرخطی و شبکه‌های عصبی می‌پردازد. در این دوره آموزشی به Souvik بپیوندید تا تاریخچه مختصری از این رشته، انواع روش‌هایی که هوش مصنوعی زندگی امروز ما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و احتمالاتی که در پیشرو داریم، به دست آورید.
دوره آموزش رمزگشایی از هوش مصنوعی: آکادمی هوش مصنوعی لینکدین - AI-100: 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Souvik Ghosh مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 119,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رمزگشایی از هوش مصنوعی: آکادمی هوش مصنوعی لینکدین - AI-100: 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی