اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آماده شدن برای مشاغل امنیت سایبری
مسیر آموزشی

آموزش آماده شدن برای مشاغل امنیت سایبری

79,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.6/5
وضعیت قیمت: 79,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

**زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی انجام گرفته است.** دوره "Put It to Work: Prepare for Cybersecurity Jobs" که توسط Google در پلتفرم Coursera ارائه می‌شود، به شما کمک می‌کند تا برای مشاغل امنیت سایبری آماده شوید. این دوره مباحث مهمی نظیر تعیین زمان و نحوه ارتقای یک حادثه امنیتی، ارتباط با جامعه امنیت سایبری، و پیداکردن و درخواست برای مشاغل امنیت سایبری را پوشش می‌دهد. همچنین، شما را برای مصاحبه‌های شغلی آماده می‌کند. در این دوره، مهارت‌های عملی برای مواجهه با چالش‌های امنیت سایبری، از جمله نحوه مدیریت و پاسخ به حوادث امنیتی، آموزش داده می‌شود. ارتباط با حرفه‌ای‌های این حوزه و مشارکت در انجمن‌های مرتبط، بخش دیگری از این دوره است که به شما کمک می‌کند تا با جامعه امنیت سایبری ارتباط برقرار کنید و فرصت‌های شغلی مناسب را پیدا کنید.
دوره آموزش آماده شدن برای مشاغل امنیت سایبری دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Google Career Certificates مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 79,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آماده شدن برای مشاغل امنیت سایبری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی