اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ترغیب و فروش با Daniel Pink
مسیر آموزشی

آموزش ترغیب و فروش با Daniel Pink

189,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 189,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Daniel Pink0
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دانیل پینک با چهار کتاب پرفروش نیویورک تایمز، یکی از تاثیرگذارترین چهره‌ها در حوزه پویای فروش و انگیزش است. او که نویسنده کتاب "فروش ذات انسان است" نیز می‌باشد، اصول اثبات شده علمی برای فروش و ترغیب موثر و اخلاقی را به شما آموزش می‌دهد. در این دوره، ترفندهایی برای دستیابی به نتایج بهتر در هر تعاملی، چه در خانه و چه در محل کار، ابزارهایی برای چارچوب‌بندی پیام، هدایت تعصبات شناختی و ارائه ایده‌ها، محصولات یا خودتان را یاد خواهید گرفت. چرا این دوره برای شما مفید است؟ افزایش مهارت‌های فروش: اگر در حوزه فروش فعالیت می‌کنید، این دوره به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های فروش خود را بهبود بخشید و نتایج بهتری کسب کنید. ارتقای مهارت‌های ارتباطی: این دوره به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های ارتباطی خود را در هر موقعیتی بهبود بخشید، چه در محیط کار و چه در زندگی شخصی. توسعه مهارت‌های رهبری: اگر در موقعیت رهبری هستید، این دوره به شما کمک می‌کند تا تیم خود را بهتر مدیریت کنید و به اهداف خود دست پیدا کنید. توسعه شخصی: این دوره به شما کمک می‌کند تا در هر زمینه‌ای از زندگی موفق‌تر باشید. با شرکت در این دوره، شما می‌توانید مهارت‌های فروش و ترغیب خود را به سطح بالاتری ببرید و در هر تعاملی موثرتر باشید.
دوره آموزش ترغیب و فروش با Daniel Pink دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط Daniel Pink مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 189,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ترغیب و فروش با Daniel Pink را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی