اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بازاریابی دیجیتال با قدرت هوش مصنوعی
مسیر آموزشی

آموزش بازاریابی دیجیتال با قدرت هوش مصنوعی

99,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.2/5
وضعیت قیمت: 99,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Gopaluni Sai Karthik0
  • زمان:1 ساعت و 2 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هوش مصنوعی فناوری ترند در جهان است و تاثیر بزرگی بر بازاریابی دیجیتال دارد. در این دوره خواهید آموخت که چگونه هوش مصنوعی بازاریابی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و چه ماژول‌های مختلفی در هوش مصنوعی می‌توانند در بازاریابی اعمال شوند و ابزارهایی که می‌توانند زندگی بازاریابان را آسان‌تر کنند. یادگیری ماشین (ML)، یادگیری عمیق (DL)، پردازش زبان طبیعی (NLP) و کاربردهای آن‌ها در بازاریابی دیجیتال و همچنین ابزارهای بدون کد هوش مصنوعی، ML و NLP را یاد خواهید گرفت. انواع کاربردهای هوش مصنوعی سیستم‌های توصیه‌گر پیش‌بینی نرخ ریزش تحلیل احساسات این سه کاربرد مبتنی بر هوش مصنوعی در بازاریابی. همچنین با برخی ابزارهای بازاریابی مبتنی بر یادگیری ماشین آشنا خواهید شد. مزایای ربات‌های گفتگو: ابزارهای بدون کد برای طراحی ربات‌های گفتگو. ابزارهای بدون کد هوش مصنوعی برای ایجاد محتوا. ابزارهای بدون کد هوش مصنوعی برای ایجاد متن تبلیغاتی. ابزارهای نظارت بر تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی. ابزارهای خلاصه‌سازی ربات‌های گفتگو. کاربردهای سیستم‌های توصیه‌گر در بازاریابی. برخی مثال‌های واقعی از سیستم‌های توصیه‌گر و کاربردهای آن‌ها. مثال‌های واقعی از پیش‌بینی نرخ ریزش و کاربردهای آن‌ها. چگونه پیش‌بینی نرخ ریزش به بازاریابان کمک می‌کند. چگونه پیش‌بینی نرخ ریزش به صاحبان کسب و کار و بازاریابان در درک مشکلات مشتری کمک می‌کند. چگونه تحلیل احساسات به بازاریابان کمک می‌کند. چگونه تحلیل متن به بازاریابان در درک بازخورد مشتریان (داده‌های بزرگ) کمک می‌کند. ابزارهای واقعی تحلیل احساسات برای بازاریابان. چگونه بازاریابان می‌توانند بدون یادگیری کدنویسی مانند پایتون یا زبان‌های R از هوش مصنوعی استفاده کنند.
دوره آموزش بازاریابی دیجیتال با قدرت هوش مصنوعی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Gopaluni Sai Karthik مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 99,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بازاریابی دیجیتال با قدرت هوش مصنوعی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی