اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اقتصاد کلان به زبان ساده برای عموم مردم
مسیر آموزشی

آموزش اقتصاد کلان به زبان ساده برای عموم مردم

69,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 69,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی طاهری0
  • زمان:4 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره به علت و معلول‌های اقتصاد کلان پاسخ خواهیم داد. این دوره برای عموم مردم ضروری است که در یک محیط رکود تورمی زندگی می‌کنیم پاسخ می‌دهد. علت مثلاً سؤال‌های چون علت افزایش قیمت ارز و سکه چیست؟ علت افزایش شدید قیمت مسکن در سال‌های گذشته بوده است؟ چرا نرخ بیکاری و تورم، هر دو در کشور ما بالاست؟ و سؤال‌های شبیه این که اگر نتوانیم پاسخ بدهیم یعنی هیچ اطلاعاتی از اقتصاد کلان نداریم اگر نمی‌دانید چرا دخل و خرجتان با هم همخوانی ندارد؟ اگر نمی‌دانید چرا سرمایه‌گذاری‌های شما با شکست مواجه می‌شوند؟ اگر نمی‌دانید چرا کسب‌وکار شما پا نمی‌گیرد؟ یعنی شما اقتصاد نمی‌دانید
دوره آموزش اقتصاد کلان به زبان ساده برای عموم مردم دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی طاهری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 69,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اقتصاد کلان به زبان ساده برای عموم مردم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی