اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی مدیریت پروژه
مسیر آموزشی

آموزش مبانی مدیریت پروژه

209,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 209,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Bonnie Biafore0
  • زمان:3 ساعت و 47 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مدیریت پروژه مجموعه‌ای از تکنیک‌هاست که هر کسی می‌تواند برای دستیابی به اهداف و موفق‌تر کردن پروژه‌ها به کار ببرد. مدیریت پروژه می‌تواند برای هدایت پروژه‌های کوچک و ساده، و همچنین ابتکارات پیچیده در سطح سازمانی استفاده شود. بانی بیافور همیشه به چگونگی کارکرد اشیاء و بهبود کارایی آن‌ها علاقه‌مند بوده است. در این دوره، او اصول مدیریت پروژه را توضیح می‌دهد، از تعیین اهداف و مقاصد پروژه و ساختن یک برنامه‌ی پروژه گرفته تا مدیریت منابع و کار، رعایت مهلت‌ها و بستن پروژه. در طول این مسیر، او نکاتی را برای برقراری ارتباط، برگزاری جلسات، حفظ مسیر پروژه و کسب رضایت مشتری ارائه می‌دهد. این دوره همچنین یک مرور کلی از تغییرات معرفی شده در راهنمای دانش مدیریت پروژه (PMBOK) نسخه هفتم موسسه مدیریت پروژه (PMI) فراهم می‌کند. این دوره برای کسانی که می‌خواهند درک عمیق‌تری از مدیریت پروژه پیدا کنند و تکنیک‌های موثری برای مدیریت پروژه‌های خود بیاموزند، بسیار مناسب است.
دوره آموزش مبانی مدیریت پروژه دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Bonnie Biafore مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 209,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی مدیریت پروژه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی