اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ارزیابی خسارت درمان دندان‌پزشکی
مسیر آموزشی

آموزش ارزیابی خسارت درمان دندان‌پزشکی

2,999,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.2/5
وضعیت قیمت: 2,999,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از رشته‌های بیمه که این روزها خیلی رو بورسه، بیمه تکمیلی درمانه و یه جورایی این رو بورس بودنش رو مدیون اپیدمی کروناست! طبق آمار بیمه مرکزی فروش بیمه نامه‌های درمان شرکت‌های بیمه‌گر نسبت به سال 98 بیش از 200 درصد رشد داشته و این جهش فروش تو این بیمه‌نامه بی‌سابقه گزارش شده. این مسئله شرکت‌های بیمه‌گر و شرکت‌های ارزیاب خسارت درمان رو با چالش جدی کمبود نیروی انسانی متخصص و کاربلد مواجه کرده به طوری که نرخ جذب نیروی ارزیاب هم طی دو سال گذشته رشد بی‌نظیری داشته. از اونجایی که این رشته شغلی کمتر از یک دهه است که به طور رسمی و قانونی وارد بازار کار ایران شده فرصت‌های بی‌نظیری رو برای رشد و توسعه افرادی که علاقمند به این حوزه از فرآیند درمان هستند فراهم می‌کنه به طوری که یک فرد با سابقه سه سال به راحتی با یک آزمون میتونه نسبت به اخذ پروانه ارزیابی اقدام کنه و شرکت خودش رو تاسیس یا به عنوان ارزیاب مستقل با شرکت‌های مختلف قرارداد تجاری منعقد کنه. به طور کلی ارزیاب خسارت درمان به عنوان فردی بی‌طرف و دارای تخصص، واسطه شرکت بیمه‌گر و بیمه‌گذاره که وظیفه دریافت، بررسی و ارزش‌گذاری اسناد درمانی و هزینه‌های پزشکی بیمه‌شدگان رو داره و هزینه‌های مذکور رو برای پرداخت به بیمه‌گر تکمیلی ارسال و اعلام می‌کنه. در واقع ارزیاب خسارت درمان طبق آیین‌نامه بیمه مرکزی وابستگی به بیمه گذار و بیمه‌گر نداره و به طور مستقل عمل می‌کنه.  محل کار و استخدام این متخصصین تمامی سازمان‌های بیمه‌گر پایه از جمله بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت و بیمه نیروهای مسلح  و شرکتهای بیمه تکمیلی از جمله بیمه ایران، بیمه آسیا، بیمه پارسیان، بیمه سامان، بیمه البرز و دیگر شرکت‌های بیمه تکمیلیه. ضمن اینکه برخی از شرکت‌ها و نهادهای بزرگ که تعداد بیمه‌شدگان بالای ده هزار نفر دارن هم نسبت به استخدام ارزیاب خسارت درمان اقدام کردن مثل شرکت‌های خودروسازی، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد شهید، شرکت نفت و صنایع سنگین مثل فولاد و ذوب آهن و بانک‌های دولتی که دارای دفترچه بیمه اختصاصی هستند مانند بانک ملی و بانک صادرات. انتظاری که ازین دوره هست اینه که دانش‌پذیر حتی با اطلاعات کم و یا حتی در حد صفر هم بتونه اطلاعات کامل و جامعی رو بدست بیاره و بعد از این دوره و در حرفه مربوطه به عنوان کارشناس و ارزیاب زبده به کار گرفته بشه.
دوره آموزش ارزیابی خسارت درمان دندان‌پزشکی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط احمد محمدی روشنده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 2,999,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ارزیابی خسارت درمان دندان‌پزشکی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی