اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره طلایی آموزش ارز دیجیتال از صفر تا 100
مسیر آموزشی

دوره طلایی آموزش ارز دیجیتال از صفر تا 100

2,940,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.3/5
وضعیت قیمت: 2,940,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ارز دیجیتال یا کریپتوکارنسی، نوعی پول دیجیتال است که از تکنولوژی بلاکچین استفاده می‌کند. این ارزها به صورت غیرمتمرکز و بدون نیاز به بانک‌ها و واسطه‌ها فعالیت می‌کنند. یکی از ویژگی‌های بارز ارزهای دیجیتال، امنیت بالا و امکان انجام تراکنش‌های سریع و کم‌هزینه است پس یادگیری ارزهای دیجیتال به شما کمک می‌کند تا بتوانید به درستی سرمایه‌گذاری کنید، و از خطرات و چالش‌های این حوزه نیز دور بمانید.
دوره دوره طلایی آموزش ارز دیجیتال از صفر تا 100 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط مهران کریمی تبار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 2,940,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره طلایی آموزش ارز دیجیتال از صفر تا 100 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ارز دیجیتال سراسر اینترنت را در صفحه ارز دیجیتال در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی