اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان انگلیسی – کتاب آکسفورد ورد اسکیلز Oxford Word Skills – سطح مقدماتی | فصل ۱ تا ۳
مسیر آموزشی

آموزش زبان انگلیسی – کتاب آکسفورد ورد اسکیلز Oxford Word Skills – سطح مقدماتی | فصل ۱ تا ۳

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

به باور بسیاری از متخصصان حوزه آموزش زبان، تسلط بر واژگان انگلیسی و كاربرد آن‌ها، مهم‌ترین بخش زبان‌آموزی است. داوطلبان آزمون‌های بین‌المللی، همچون تافل، آیلتس و آزمون‌های ملی مثل ای‌پی‌تی، تولیمو و علاقه‌مندان به مكالمه زبان و مقاله‌نویسی انگلیسی، برای موفقیت در زبان‌آموزی به لغت‌آموزی بیش از سایر مهارت‌ها نیاز دارند. بر اساس نتایج بسیاری از تحقیقات اخیر، یادگیری لغات زبان‌های خارجی اگر از سطح پایه آغاز و به طور منظم به سطوح پیشرفته‌تر حركت كند، سرعت و كیفیت کاربردی زبان‌آموزی افزایش می‌یابد. کتاب Oxford Word Skills ما را  در این امر یاری خواهد داد.
دوره آموزش زبان انگلیسی – کتاب آکسفورد ورد اسکیلز Oxford Word Skills – سطح مقدماتی | فصل ۱ تا ۳ دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط اسماعیل سعیدی رباط مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان انگلیسی – کتاب آکسفورد ورد اسکیلز Oxford Word Skills – سطح مقدماتی | فصل ۱ تا ۳ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی