اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تراپی پذیرش و تعهد ACT برای مدیریت افکار منفی
مسیر آموزشی

آموزش تراپی پذیرش و تعهد ACT برای مدیریت افکار منفی

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تفکر منفی می‌تواند به مشکلاتی مثل اضطراب اجتماعی، افسردگی، استرس، عزت نفس پایین و مشکل در رابطه عاطفی و زناشویی منجر شود. در این آموزش یاد می‌گیریم با مدیریت این افکار بتوانیم به تمام این مشکلات غلبه کنیم. در رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد هدف درمان، ایجاد انعطاف‌پذیری شناختی از طریق شش فرایند پذیرش، جداسازی از افکار، خود به عنوان زمینه، ارتباط با زمان حال، ارزش‌ها و عمل متعهدانه به ارزش‌ها است. انعطاف‌پذیری روانشناختی یعنی فرد این توانایی را پیدا می‌کند که به جای اجتناب از افکار و احساسات، با پذیرش آن‌ها، رفتاری را در پیش بگیرد که با ارزش‌ها و اهدافش هماهنگ باشد. بدین منوال فرد با وجود دردها، رنج ها و تنش‌هایی که زندگی به طور اجتناب‌ناپذیری برای او ایجاد کرده، می‌تواند یک زندگی پربار و معنادار برای خود ایجاد کند.
دوره آموزش تراپی پذیرش و تعهد ACT برای مدیریت افکار منفی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سارا بساق‌زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تراپی پذیرش و تعهد ACT برای مدیریت افکار منفی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی